حجت‌الاسلام صدیقی:

شهید سلیمانی حلقه وصل نیرو‌های جهادی در سراسر دنیاست/ سازشکاران نباید به مجلس راه پیدا کنند

امام جمعه موقت تهران گفت: باید مجلسی تشکیل شود که خونخواه حاج قاسم سلیمانی باشد، نه اینکه با قاتلان این شهید بزرگوار سازش کند.
کد خبر: ۳۸۱۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳ - 29January 2020

مراقب باشیم مجلسی سرکار نیاید که برجام دیگری را روی دست ملّت بگذاردبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‎پرس، حجت‌الاسلام «کاظم صدیقی» استاد حوزه عصر امروز (چهارشنبه) در اجتماع عزاداران فاطمی در میدان جهاد، با بیان اینکه مردم ایران همواره آماده سربازی برای امام زمان (عج) بوده و هستند، اظهار داشت: گرانی و مشکلات اقتصادی، حق این مردم نیست.

وی با بیان اینکه شما مردم، همیشه در صحنه حاضر هستید و تا امروز کم نگذاشته‌اید، تصریح کرد: به‌همین خاطر است که خدا چنین قدرتی به مردم ما داده که می‌توانیم پهپاد و پایگاه آمریکا را بزنیم و اقتدار و استقلال خود را به رخ عالم بکشیم.

امام‌جمعه موقت تهران افزود: مردم ایران مردمی هستند که سرداری مثل حاج قاسم سلیمانی را به عالم، عَلَم می‌کنند.

شهید سلیمانی حلقه وصل نیرو‌های جهادی در سراسر دنیاست

صدیقی با بیان اینکه امروز با شهادت حاج قاسم سلیمانی اسلام دوباره بازخوانی می‌شود، اظهار داشت: با شهادت سردار سلیمانی، ناآشنا‌ها با اسلام آشنا می‌شوند و مخالف‌ها موافق می‌شوند.

وی سردار سلیمانی را حلقه وصل نیرو‌های جهادی در سراسر دنیا دانست و تصریح کرد: نیرو‌های جهادی از زینبیون و فاطمیون گرفته تا حشدالشعبی و حزب الله توسط حاج قاسم ایجاد شد.

صدیقی با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی برای امام زمان (عج)، لشکر درست کرد، افزود: سردار سلیمانی، مردانی را برای مبارزه با مستکبران و گردنکشان عالم تربیت کرد.

وی در ادامه با اشاره به سقوط هواپیمای آمریکا در افعانستان، آن را امری غیرعادی دانست و گفت: خدا قهر خودش را به مستکبران شروع کرده است.

صدیقی لزوم ترحم و کمک به هم‌نوع را مورد تاکید قرار داد و با بیان اینکه مسئولان امتحان خود را خوب پس نداده‌اند، گفت: در مقابل، شما مردم تا می‌توانید دست یکدیگر را بگیرید و در حوادثی، چون سیل سیستان، به‌یاری یکدیگر بشتابید.

وی با بیان اینکه نباید زمام امور کشور دست غیر انقلابی‌ها باشد، به انتخابات مجلس اشاره و تصریح کرد: مردم همت کنند تا مجلسی انقلابی، گره‌گشا، نوکر مردم و کارآمد شکل گیرد.

سازشکاران نباید به مجلس راه پیدا کنند

صدیقی تصریح کرد: مجلسی را سر کار بیاورید که خونخواه حاج قاسم سلیمانی باشد، نه اینکه با قاتلان این شهید بزرگوار بسازد.

امام جمعه موقت تهران در پایان تاکید کرد: مراقب باشیم مجلسی سر کار نیاید که برجام دیگری بیافریند و مشکلات فراوانی برای کشور ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها