مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد؛

اکران فیلم‌ «23 نفر» همزمان با دهه فجر در مازندران

«عباس زارع» از اکران رایگان فیلم‌ «23 نفر» همزمان با دهه فجر در مازندران خبر داد.
کد خبر: ۳۸۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ - 30January 2020

اکران فیلم‌ «23 تفر» همزمان با دهه فجر در مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از اکران فیلم‌های منتخب سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر بطور همزمان با پایتخت در مازندران خبر داد.

زارع گفت: اکران فیلم‌های طرح «سیمرغ و پروانه‌ها» همزمان با سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر در استان رایگان است.

زارع اظهار داشت: بر اساس طرح یاد شده پنج فیلم «قطار آن شب»، «۲۳ نفر»، «کاتی و ستاره»، «منطقه پرواز ممنوع» و «تورنادو» در روزهای ۱۵ تا ۲۱بهمن ماه ، راس ساعت ۱۰ صبح بصورت رایگان اکران خواهند شد.

وی اضافه کرد: این برنامه در راستای برنامه‌های حمایتی سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از سینمای کودک و نوجوان است که برای سومین سال پیاپی برگزار می‌شود.

زارع یادآور شد: اکران همزمان فیلم‌های جشنواره فیلم فجر برای پنجمین سال متوالی و مرحله پایانی جام باشگاه‌های کتابخوانی مازندران با حضور کودکان و نوجوانان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی، هنری مازندران در دهه فجر امسال است.

وی با بیان اینکه برگزاری تئاترهای خیابانی و صحنه‌ای از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دهه فجر است، گفت: نمایشگاه هنرهای تجسمی، موسیقی، اکران فیلم، عصری با شعر، نمایشگاه و رونمایی کتاب، از دیگر برنامه‌های تدارک شده برای دهه فجر امسال است.

این مسئول فرهنگی هنری استان گفت: جشنواره جهانی فیلم فجر مهم‌ترین اتفاق سینمای ایران است و به نظر می‌رسد سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر یکی از پرهیجان‌ترین سال‌های خود را سپری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها