ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای تأکید کرد؛

نیرو‌های مسلح اجازه خدشه وارد شدن به امنیت کشور را نمی‌دهند

ستاد کل نیرو‌های مسلح در بیانیه‌ای به مناسبت دهه فجر تأکید کرد: نیرو‌های مسلح، محکم و استوار در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و امنیت ملت عزیز ایران ایستاده‌اند و اجازه نخواهند داد دشمنان خدشه‌ای به امنیت و اقتدار کشور وارد سازند.
کد خبر: ۳۸۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳ - 01February 2020

نیرو‌های مسلح اجازه خدشه وارد شدن به امنیت کشور را نمی‌دهندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، ستاد کل نیرو‌های مسلح به مناسبت آغاز چهل و یکمین سالگرد طلوع فجر انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: دهه فجر آغازگر طلوعی خجسته در ایران اسلامی است که پایه‌های نظام استبدادی شاهنشاهی با حضور مردم و به رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی برای همیشه فروریخت و فصل جدیدی از حیات ملت ایران اسلامی در پرتو عزت، آزادی و استقلال آغاز شد.

این بیانیه می‌افزاید: امسال در شرایطی ملت بزرگ ایران به استقبال جشن‌های فجر انقلاب اسلامی می‌روند که حوادث تلخ و شیرینی طی یک سال گذشته بر کشور گذشته است. دشمنان نظام اسلامی پس از تجربه شکست‌های متعدد از ملت بزرگ ایران در حوزه جنگ‌های سخت و نرم، تحریم‌های همه‌جانبه‌ای را علیه کشور خصوصاً در حوزه اقتصادی تدارک دیده‌اند تا به زعم خود با تضعیف نظام اسلامی، مانع الهام‌بخشی ایران اسلامی برای سایر ملت‌های حق‌جو و استقلال‌طلب شوند؛ اما خیزش ملت‌های اسلامی در سراسر جهان اسلام به‌رغم همه کینه‌ورزی‌ها روز به روز در حال گسترش است و امروز محور مقاومت به‌عنوان یک راه روشن و الهام‌بخش، بنای ظلم و جور حاکمان بی‌خرد و وابسته استکباری در جغرافیای جهان اسلامی را متزلزل ساخته است.

در این بیانیه تصریح شده است: امروز گرچه سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده شجاع و دلاور جبهه مقاومت در اقدامی بزدلانه و تروریستی توسط دشمن به شهادت رسیده است و در میان ما نیست، اما مکتب او که الهام گرفته از مکتب سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است، در جهان اسلام و بلکه در سرتاسر عالم غوغایی به پا کرده و دشمن زبون را به انفعال واداشته است؛ از این رو شرکت مردم ولایت‌مدار ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین مشارکت حداکثری در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پایه‌های نظام مردم‌سالار اسلامی را محکم‌تر کرده و موجب شکست و ناامیدی بیش از پیش دشمنان خواهد شد.

در پایان این بیانیه آمده است: ستاد کل نیروهای مسلح ضمن تبریک ایام دهه فجر، به ملت انقلابی ایران اطمینان می‌دهد همواره تحت فرامین فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) با همراهی و همدلی نیرو‌های مسلح، محکم و استوار در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی، منافع ملی و امنیت ملت عزیز ایران ایستاده است و اجازه نخواهد داد دشمنان خدشه‌ای به امنیت و اقتدار کشور وارد سازند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار