وصیت‌نامه شهید «علیرضا اسدزاده» (۴)

شهید «علیرضا اسدزاده» در وصیت‌نامه خود آورده است: «مبادا امام را تنها بگذارید. همیشه در صفوف اول باشید و فریاد جنگ، جنگ تا رفع فتنه در جهان را سر دهید تا دشمن از شما بترسد.»
کد خبر: ۳۸۲۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳ - 02February 2020

به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «علیرضا اسدزاده» در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۳۴۷ همزمان با میلاد حضرت علی بن موسی الرضا (ع) چشم به جهان گشود. وی چهارم دی ۱۳۶۵ همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) در عملیات کربلای ۴ منطقه در شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وصیت‌نامه شهید «علیرضا اسدزاده» (۴)

ادامه وصیت‌نامه شهید «علیرضا اسدزاده » به شرح زیر است:

«و شما خواهرانم:‌

ای کسانی که در مکتب زینب (علیه السلام) پرورش یافته‌اید و درس صبر را از زینب فرا گرفتید و پاک دامنی را از فاطمه (علیه السلام).

شما‌ها وظیفه دارید پدر و مادر را تسلی خاطر دهید و آنان را دعوت به صبر و بردباری کنید و خودتان، چون کوه محکم، و صبوری پیشه کنید. خواهرانم، پدرم، مادر خدا شما را امتحان کرد و هنگامی که فرزند برومند شما علی اکبر شهید شد به خوبی از امتحان بیرون آمدید و صبور و مقاوم بودید.

مبادا امام را تنها بگذارید. همیشه در صفوف اول باشید و فریاد جنگ، جنگ تا رفع فتنه در جهان را سر دهید تا دشمن از شما بترسد.

ولی تو تنها برادرم:

اگر از من گاهی پرخاشی دیده‌ای مرا ببخش چه کنم شیطان مرا فرا گرفته بود و اکنون خدا مرا مورد رحمت قرار داده از این به بعد تو عصای پدر هستی و بایستی او را تنها نگذاری و به او کمک کنی.

مهمترین وصیت من به تو ادامه درس و تحصیل تو است، زیرا تنها راه شناخت خود و خدای خود علم است.

خانواده محترم من، سلام شما را به فرزندتان علی اکبر می‌رسانم، ولی شما هنگامی که دلتان شکست امام عزیز و رزمندگان را

دعا کنید و برای تعجیل در فرج امام زمان نیز دعا کنید.»

ادامه دارد...

انتهای پیام/ 900

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار