سردار سلیمانی در یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد:

ایران راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل «فشار حداکثری» مقاومت کند؛ اما ایران تاکنون این راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است و آثار آن مشخص است.
کد خبر: ۳۸۲۵۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 04February 2020

ایران راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است/ قدرت مفهومی ایران توطئه‌های دشمن را خنثی کرده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در یادواره ۹۷۶ شهید عشایری کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه پر فروغ فجر و تبریک و تسلیت شهادت سردار سلیمانی اظهار داشت: ما در انقلاب اسلامی با وجود دشمنی دشمنان و عدم باور جهان اسلام به پیروزی، توانستیم انقلاب اسلامی را به ثمر برسانیم و بستر ظهور حضرت را فراهم کنیم.

وی عنوان کرد: با وجود انقلاب اسلامی، نظام ما عاشورایی و عزتمند شد؛ در حالی که قبل از انقلاب ایران کشوری ذلیل و منفور بود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ایرانی‌ها قبل از انقلاب اسلامی در بین عرب‌ها به «اخ الیهود» معروف بودند، اما امروز کشوری عزیز و صادرکننده انقلاب و اسلام هستیم.

سردار سلیمانی بیان کرد: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در سال ۴۲ در دفاع از راهبرد رهایی از سلطه امریکا اقدام کردند و با شهادت طلبی به پیروزی رسیدند.

وی دستاورد‌های انقلاب اسلامی را عین عزت و آزادگی خواند و افزود: ملت ایران از گذشته بدنبال آزادی بودند و به آن هم رسیدند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین «رهبری و ولی فقیه» را نتیجه‌بخش انقلاب اسلامی دانست و گفت: بدون ولایت و رهبری امام راحل (ره) قبل از انقلاب هیچگاه این پیروزی‌ها حاصل نمی‌شد.

سردار سلیمانی مقابله بویراحمدی‌ها و بهمئیی‌ها را در مبارزه با حکومت ستم‌شاهی، نمونه بارز مبارزه و حضور در صحنه عنوان کرد و گفت: پیروزی‌ها بدون ولایت و رهبری موفقیت‌آمیز نبود و با وجود مقام معظم رهبری پیروزی نتیجه‌بخش شد.

وی تصریح کرد: آمریکایی‌ها مست قدرت بودند و احتمال نمی‌دادند که امام خمینی (ره) با تکیه بر غیرت دینی مردم و دست خالی انقلاب را به سرانجام برساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: آمریکایی‌ها وقتی به خود آمدند با مستشارانشان با هدف براندازی و صف‌آرایی در مقابل مردم ایستادند، اما با رهبری امام خمینی (ره) و حضور مردم، بساط آن‌ها جمع شد.

سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: امام (ره) هیچ‌گاه در انقلاب ۵۷ از اسلحه استفاده نکرد و با دست خالی، مفهوم قدرت را تغییر داد.

وی تغییر مفهوم قدرت را در این روز‌ها برگرفته از راهبرد‌های امام (ره) و رهبری خواند و گفت: آمریکا دارای تجهیزات قدرتمندی است، اما در مقابل قدرت مفهومی انقلاب اسلامی ناکارامد است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه گفت: در نظامی که فرهنگ ایثار و شهادت زیربنا باشد، قدرت سخت کاربرد ندارد و سست و پوچ است.

سردار سلیمانی افزود: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب سپری شده است و آمریکایی‌ها شبانه روز تمام توان و تلاش خود را برای رسیدن به پیروزی در مقابل ایران اسلامی بکار برده‌اند، اما هیچ‌گاه به این پیروزی نرسیدند و این به معنای تغییر مفهوم قدرت است.

وی گفت: باید قدردان این قدرت مفهومی باشیم؛ چراکه ما در سایه اسلام که امام (ره) به بشریت عرضه کرد، توطئه‌های دشمن را خنثی کردیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در شرایطی قرار داریم که دشمن به زعم خود با تروریسم اقتصادی و جنگ رسانه‌ای و دنباله‌رو‌های داخلی به دنبال براندازی است، اما با حضور مردم همیشه در صحنه در مقابل آن‌ها مقاومت می‌کنیم و به پیروزی خواهیم رسید.

ایران راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است

سردار سلیمانی گفت: هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل این فشار حداکثری مقاومت کند، اما ایران تاکنون این راهبرد دشمن را به فروپاشی کشانده است و آثار آن مشخص است.

وی با اشاره به ابعاد شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: یکی از دلایلی که ترامپ تروریست دست به ترور ناجوانمردانه حاج قاسم زد، عقده و کینه از شکست پروژه فشار حداکثری بود.

سردار سلیمانی گفت: در تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در دنیا بی‌سابقه‌ترین حضور در تجلیل از یک فرد مورد علاقه و فرمانده به تصویر کشیده شد که نه‌تنها مردم ایران بلکه در کشور‌های مسلمان و غیرمسلمان نیز مردم به صحنه آمدند و صحنه‌هایی عجیب رقم خورد که دشمن انگشت به دهان ماند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۴۱ سال در مقابل دشمن به میدان رفت و پیروز بود، گفت: وجود او رعب و وحشت عجیبی در دل دشمنان انداخته بود.

خون سردار سلیمانی دامان جهان سلطه را رها نخواهد کرد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: خون سردار سلیمانی دامان جهان سلطه را رها نخواهد کرد. هم‌اکنون هم خواب دشمن را ناآرام کرده است؛ چرا که شهید سلیمانی و آرمان‌های او به مراتب خطرناکتر از سردار قاسم سلیمانی است.

سردار سلیمانی افزود: خون سلیمانی قدرت و اتحاد عظیمی را ایجاد کرد و بدون شک توطئه‌های دشمن را بیش از پیش خنثی و اسرائیل را نابود می‌کند.

وی ادامه داد: مردم این استان قبل و بعد از انقلاب با وجود جمعیت کم آن همیشه در صحنه و مقتدر نشان داده و در کشور به لر‌های غیور و رشید مشهور شده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: شهدای این کشور و رشادت عشایر این مردم زبانزد بوده و الگوی سایر استان‌ها شده است.

سردرا سلیمانی گفت: خدمات نظام انقلاب اسلامی در مقایسه با قبل از انقلاب با تکیه بر فرهنگ ایثار شهادت بسیار چشمگیر بوده است.

وی در ادامه به گام دوم انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب سندی راهبردی بخصوص برای جوانان و نقش‌آفرینی آنان برای تکمیل دولت اسلامی و توسعه کل کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اذعان کرد: رهبری ما را در موقعیت تمدن‌سازی قرار داده و واجد شرایط نیل به مرحله تمدن‌سازی هستیم، ولی رژیم اشغالگر مانعی برای این جهش است که با از بین رفتن این رژیم منحوس به این جهش خواهیم رسید.

سردار سلیمانی ابراز کرد: دشمن در مقابل این الگو و جهش، توطئه می‌کند، اما کشور ما در کانون توجهات قرار گرفته و در حال تمدن‌سازی است و به آن هم خواهد رسید.

وی گفت: آمریکایی‌ها با عملیات فریب روانی تلاش می‌کنند شکست‌های خود را پیروزی و پیروزی‌های کشورمان را شکست تلقی کنند که باید با بصیرت در مقابل این توطئه هم ایستاده و فریب‌خوردگان را آگاه کنیم و در مقابل اغواگری آمریکایی‌ها با وحدت و یکپارچگی و آگاهی‌بخشی توطئه‌ها را خنثی، قدس را آزاد و بر مشکلات کشور و مردم فائق آییم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: در زمان رهبری امام المسلمین آزادی قدس محقق و فروپاشی اسرائیل سرعت خواهد گرفت و این افتخار نصیب ما که پیشقراول آزادی در مقابل دشمنان بشریت هستیم، می‌شود و این نیازمند پیروی از ولی فقیه و اتحاد است.

سردار سلیمانی همچنین گفت: عدم کامیابی‌ها، مشکلات اقتصادی، فاصله طبقاتی، تبعیض در برهه‌هایی به دلیل فاصله از ولایت بوده و تبعیت از فرامین رهبری پیروزی و نصرت را به همراه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در پایان بیان کرد: جمهوری اسلامی نظامی مترقی و پیروز است و باید به جوانان توفیقات این ۴۰ ساله انقلاب و تنگنا‌ها و مشکلات قبل از انقلاب گفته شود.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار