سردار سلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه قم:

کرنش آمریکایی ها در برابر مقامات ایرانی نشانه عجز آنهاست

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی به درختی تنومندی تبدیل شده است که ملت‌های اسلامی در سایه این درخت دیگر ترسی از مستکبران ندارند.
کد خبر: ۳۸۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۴ - 27September 2013

کرنش آمریکایی ها در برابر مقامات ایرانی نشانه عجز آنهاست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار سرتیپ پاسدار حسین سلامی در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه قم، ادامه داد: ایران اسلامی با ایمان و ولایتمداری در برابر دشمنان قسمخورده ایستاد و ملت ما با بصیرت و آگاهی قدرتش را به جهان ثابت کرد.

وی با اشاره به تحولات مهم ایران در سالهای اخیر عنوان کرد: رییسجمهور آمریکا بوضوح از واژههای فتوا و رهبر معظم استفاده کرد که نشانگر اقتدار ایران اسلامی در عرصههای جهانی است و دنیا امروز قدرت و اقتدار ایران را به رسمیت میشناسد.

سلامی خاطرنشان کرد: هنگامی که دشمن در برابر چنین کشوری احساس شکست کرد، با استفاده از جنگهای دیگری صحنههای جدید را برای مقابله با ایران آغاز کرده است و با تحریمهای اقتصادی و هجمههای فرهنگی در مقابله با نظام اسلامی ایران قرار گرفت.

وی، ولایتمداری را مهمترین عامل وحدت میان ملت ما در برابر تهدیدات دشمن عنوان کرد و گفت: با تبعیت از ولایت فقیه، ایران اسلامی سربلندتر از همیشه در مقابل دشمنان ایستاده است و دشمن بارها با تجربههای تلخ شکست مواجه شده است.

جانشین فرمانده سپاه اضافه کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی به درختی تنومندی تبدیل شده است که ملتهای اسلامی در سایه این درخت دیگر ترسی از مستکبران ندارند.

سلامی در ادامه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ایستادگی و پایداری ملت ایران و صیانت از ارزشهای انقلابی زمینهساز اقتدار و قدرت امروز ماست، تا جایی که امروز آمریکا برای ملاقات و دیپلماسی با ایران تلاش میکند اما نباید در این راه دچار غرور شویم. ایران اسلامی در جنگ نابرابر به پیروزی رسید و ثابت کرد که عزت و احترام را برای همه مسلمانان در جهان میخواهد و در برابر تجاوز دشمنان سکوت نمیکند.

وی در پایان، با تشریح وضعیت سوریه نیز گفت: استکبار جهانی پشت دروازههای سوریه مانده زیرا نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه را به خوبی دریافته است و ایران همواره از ارزشهای اسلامی و مظلومان دفاع خواهد کرد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار