فرمانده سپاه نینوای گلستان:

انقلاب اسلامی با نقش‌ موثر روحانیت به ثمر رسید

فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: انقلاب اسلامی جدای از روحانیت معنایی ندارد و دشمنان با طراحی نقشه‌های شوم خود در صدد جدایی سیاست از دیانت هستند و با باور قلبی می‌گوییم که اگر روحانیت نبود، انقلاب اسلامی پیروز نمی‌شد.
کد خبر: ۳۸۲۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶ - 05February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش بزرگ طلایه‌داران انقلاب اسلامی، روحانیت و گام دوم انقلاب و بزرگداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در سالن اجتماعات مدرسه علمیه امام خمینی (ره) گرگان برگزار می‌شود.

اگر روحانیت نبود، پیروزی انقلاب اسلامی به سرمنزل نمی رسید

در این مراسم سردار «حسین معروفی» فرمانده سپاه نینوای گلستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی جدای از روحانیت معنایی ندارد و دشمنان با طراحی نقشه‌های شوم خود درصدد جدایی سیاست از دیانت هستند و با باور قلبی می‌گوییم که اگر روحانیت نبود پیروزی انقلاب اسلامی به سرمنزل نمی‌رسید.

وی تهذیب، علم و سادگی را از مهمترین خصوصیات روحانیت حقیقی دانست و افزود: روحانیت هدایت کننده جامعه به سمت حق و سعادت است و لذا روحانیون نباید فقط فعالیت خود را در درون مساجد معطوف کنند، بلکه باید در جغرافیای مساجد به رسالت خود بپردازنند.

معروفی به مولفه‌های پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: ایمان واقعی و عملی ملت بزرگ ایران به خداوند متعال، وفاق و همبستگی بین همه مردم و مدیریت صحیح اسلامی توسط ولایت فقیه، سه موئلفه پیروزی این انقلاب است.

اگر روحانیت نبود، پیروزی انقلاب اسلامی به سرمنزل نمی رسید

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها