برگزاری آیین رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید»

آیین بزرگداشت رمان «آن مرد با باران می‌آید» و انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر این کتاب، ۲۰ بهمن برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۸۲۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 06February 2020

تقریظ رهبر انقلاب اسلامی بر کتاب «آن مرد با باران می‌آید» منتشر می‌شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، در آستانه‌ فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، سومین پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی با موضوع بزرگداشت رمان «آن مرد با باران می‌آید» و انتشار تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر این کتاب، روز یک‌شنبه ۲۰ بهمن از ساعت ۹:۳۰ صبح در فرهنگسرای «اندیشه» برگزار خواهد شد. 

این آیین با حضور نویسنده‌ کتاب، عموم علاقمندان و جمعی از فعالان حوزه‌ی ادبیات انقلاب اسلامی، به‌همت مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

رمان «آن مرد با باران می‌آید» اثر خانم «وجیهه سامانی» در سال ۱۳۹۱ در جشنواره‌ی داستان انقلاب حوزه‌ی هنری برگزیده و توسط انتشارات سوره‌ی مهر منتشر شد. چاپ‌های بعدی این کتاب توسط انتشارات کتابستان معرفت صورت گرفته‌است.

موضوع کتاب به داستان زندگی خانواده‌ای از طبقه‌ی متوسط در کوران نهضت اسلامی مردم ایران در مقطع هفدهم شهریور تا بیست‌و ششم دی‌ماه ۱۳۵۷ اختصاص دارد.

مؤسسه‌ پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی پیش از این، در دو مراسم پاسداشت هنر و ادبیات انقلاب اسلامی و هفت ویژه‌برنامه‌ی پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، ضمن انتشار یادداشت‌های رهبر انقلاب بر کتاب‌‌هایی با موضوعات انقلاب اسلامی و فرهنگ جهاد و مقاومت، به تجلیل از راویان، نویسندگان و دست‌اندرکاران این آثار پرداخته است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها