فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک:

دفاع مقدس، تحقق وعده الهی بود

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک گفت: دفاع مقدس تحقق وعده الهی بود و ملت ما در دفاع مقدس نشان داد که اگر برای خدا و در راه خدا قیام کنیم ، نزول یاری خدا حتمی است و این درس بزرگی برای بشریت امروز و ملت‌ها است.
کد خبر: ۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸ - 27September 2013

دفاع مقدس، تحقق وعده الهی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار دوم غلامرضا شیرانی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع نمازگزاران جاسک، افزود: دفاع مقدس جلوهای از حضور یکپارچه ملتی مومن بود که برای دفاع از سرزمین و فرهنگ خود بپا خاست.
 

وی گفت:در دفاع مقدس فشارهای سنگین جبهه استکبار، و مقاومت جانانه ملت ایران، تبدیل به بستری شد تا هویت حقیقی این ملت که سرشار از شجاعت، وفاداری، ایثارگری و عشق به آرمانهای الهی است، احیا شود و در خدمت کمال و پیشرفت ایران قرار گیرد.


فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت، با اشاره به جنایات آمریکا در کشورهای مختلف و دسیسه آنان برای ایجاد آشوب در منطقه ، حماسه دفاع مقدس را سندی برای آشکارسازی چهره ی حقیقی دشمنان و مستکبران دانست.


وی اظهارکرد: دفاع مقدس، نماد مظلومیت یک ملت پاک و آزاده است که پرده از چهره کریه استکبار جهانی مدعی مبارزه با تروریسم درید و پرده از چهره کسانی کنار زده شد، که با یک دست جنایت کرده و با دست دیگر شعار آزادی، دموکراسی و حقوق بشر میدهند.


شیرانی افزود: امروز قابل قبول نیست کسانی از هزاران کیلومتر دورتر به منطقه ما لشکرکشی کنند و دست به اشغال، کشتار، تهدید و ناامنی بزنند، و بخواهند بین ملتها اختلاف اندازند.


وی گفت:آنها سالانه چندین میلیارد دلار در منطقه ما سلاح میفروشند و قابل قبول نیست که همزمان بخواهند شعار برپایی امنیت داده و دیگران را متهم به ایجاد ناامنی کنند.


این فرمانده نظامی افزود: آنها باید بدانند که ملتهای منطقه میتوانند امنیت خود را برپا کنند، پس باید دست از توهین به استقلال و شخصیت ملتهای منطقه بردارند.


شیرانی گفت: امروز بیشترین رویارویی ما با غرب در ابعاد اقتصادی و فرهنگی است، و دشمنان به دنبال جلوگیری از ساخت یک فرهنگ و تمدن یعنی پیشرفت و توسعه ایران هستند.


فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک، اظهارکرد: دفاع مقدس می تواند به نسل سوم و چهارم اثبات کند که همانطور که برادران شما موفق بودند، شما هم می توانید در این رویارویی با آمریکا موفق باشید.


شیرانی افزود: جنگ اقتصادی و تهدیدهای پیش آمده، همه موجب یک نعمت و برکت است ، و ما الان باید در زمینه فرهنگ و تمدن بتوانیم حرفمان را بزنیم، لذا باید نسل سوم و چهارم را با کمک دفاع مقدس آماده کنیم تا آنها هم مثل پدرانشان ایفای نقش بکنند. ک/۲

نظر شما
پربیننده ها