سردار فدوی:

موشک‌های شلیک شده به سمت خودروی سردار سلیمانی تغییر یافته بود/ پیکر شهدای درگیری‌های اخیر سوریه بزودی تشییع می‌شوند

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: مواد منفجره‌ای که ارتش آمریکا داخل موشک‌های شلیک شده به سمت خودروی شهید سلیمانی استفاده کرد، تغییر یافته بود.
کد خبر: ۳۸۳۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۱ - 08February 2020

موشک‌های شلیک شده به سمت خودروی سردار سلیمانی تغییر یافته بود/ پیکر شهدای درگیری‌های اخیر سوریه بزودی تشییع می‌شوندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه ۱۹ بهمن در مراسم نکوداشت مادران و همسران شهدا که در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی برگزار شد، با اشاره به اینکه خداوند وعده داده عنایت خاص و ویژه‌ای نسبت به خانواده شهدا دارد، اظهار داشت: کسانی که دل خانواده شهدا را خشمگین می‌سازند بر اساس آیات قرآن، عمل آنان، عملی خطرناک است، زیرا خداوند برای این افراد عقوبتی سخت داده است.

وی افزود: خوشا به حال انقلاب اسلامی و مردم این انقلاب که شهدا را برای حفظ انقلاب و اسلام پرورش دادند، زیرا تنها در دفاع مقدس حدود ۲۰۰ هزار نفر به شهادت رسیدند. البته درب شهادت هنوز باز است به نحوی که چند روز پیش تعدادی از مدافعان حرم اهل بیت در سوریه به شهادت رسیدند و طی چند روز آینده این شهدا در شهر‌های مختلف تشییع خواهند شد هرچند تعدادی از آن‌ها پیکری‌ هم ندارند.

سردار فدوی ادامه داد: مطابق آیات قران حق و باطل هیچ‌گاه در کنار هم را نمی‌گیرند، زیرا دو حزب‌خدا و شیطان دائم در حال نبرد هستند با عین‌حال غلبه همواره با حزب خدا است لذا باید مراقبت کرد حزب شیطان از نقاط مختلف ورود پیدا می‌کند.

جانشین فرمانده کل سپاه اضافه کرد: ابزار مادی آمریکا در برابر جبهه حق قابل شمارش نیست، اما در این ۴۱ سال نبرد با انقلاب اسلامی حتی در یک نمونه هم نمی‌توانند عنوان کنند که به پیروزی رسیده اند البته این عدم پیروزی در سایر جبهه‌های حق علیه باطل مانند لبنان و یمن هم قابل مشاهده است.

وی تصریح کرد: بر حسب ظاهر شیطان بزرگ با تمام متحدانی که دارد نقشه می‌کشند تا بزرگترین دشمن خود یعنی حاج قاسم سلیمانی را به شهادت برسانند که این کار را هم می‌کنند؛ البته اگر اجابت خداوند نباشد دشمنان نمی‌توانستند سردار سلیمانی را به شهادت برسانند؛ این موضوع در مورد شهید عماد مغنیه هم صادق است، زیرا ۲۵ سال به دنبال ترور او بودند و حتی برای به شهادت رساندنش جایزه هم تعیین کرده بودند.

سردار فدوی در ادامه عنوان کرد: مدت ۴۱ سال است که همه خبائث عالم تمام اتحادی را که می‌توانستند، علیه انقلاب اسلامی ایران ایجاد کردند، اما وقتی انقلاب اسلامی قدرت خود را با قدرت لایضال الهی گره بزند دیگر هیج قدرتی نمی‌تواند به آن آسیبی برساند.

سردار فدوی در ادامه به موشک‌هایی که به سمت خودروی حامل حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس شلیک شد نیز گفت: مواد منفجره‌ای که ارتش آمریکا داخل موشک‌های شلیک شده به سمت خودروی شهید سلیمانی استفاده کرد، تغییر یافته بود؛ البته پیش از این، موشک‌های شلیک شده به سمت خودروی حاج قاسم سلیمانی و‌ ابو‌مهدی المهندس برای مورد اصابت قرار دادن تانک ساخته شده بود که بعد‌ها این موشک‌ها را برای هدف قراردادن قایق‌های تندروی سپاه تغییر می‌دهند.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار