مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

پاسداشت خود شهدا وظیفه نظام و مردم است

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران گفت: پاسداشت خود شهدا و خدمت به خانواده این عزیزان وظیفه نظام و مردم است.
کد خبر: ۳۸۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ - 09February 2020

22 بهمن امسال، بسترسازی برای حضور حداکثری در پای صندوق رای استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، اکبر حیدریان امروز در مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره)، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: وظیفه جامعه، مردم و نظام پاسداشت خون شهدا و حفظ ارزش‌ها است. به علاوه خدمت‌رسانی به خانواده معظم شهدا و جامعه ایثارگری از وظایف بزرگ نظام و مردم است.

حیدریان با بیان اینکه شهدا با گذشتن از جان و مال خود در عهدی که با خداوند بستند ثابت قدم ماندند، اظهار داشت: امروز وظیفه ما صیانت از خون پاک شهدا و ادامه مسیر آن‌ها است. در دنیا امری بالاتر از شهادت نیست و شهدا با عمل خود به این مقام رسیده اند.

وی با بیان اینکه کسانی که در روز قیامت از مسلمانان و مومنین نزد خداوند شفاعت می‌کنند شهدا هستند، خاطرنشان کرد: اولین کسانی که مورد شفاعت شهدا قرار می‌گیرند، خانواده آنها هستند. امام خمینی نیز در مورد شهدا فرمودند؛ شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصلشان نزد پروردگارشان روزی می‌خوردند.

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با اشاره به عوامل پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس، بیان کرد: روحیه شهادت‌طلبی، ایمان، اعتقاد دینی و حضور پرشور خود مردم در تمام صحنه‌ها عامل اصلی پیروزی ما در دفاع مقدس و عرصه‌های دیگر بوده است.

حیدریان اظهار داشت: تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در کشور حکمفرما باشد، دشمنان و مستکبران به ویژه آمریکا نمی‌توانند به اهدافشان در ایران برسند.

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران با تاکید بر اینکه بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی راهگشای مشکلات جاری کشور است، گفت: توسل به شهدا، الگوگیری از سبک زندگی و منش این بزرگواران منجر به عاقبت بخیری ملت و به خصوص نسل جوان است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار