برگزاری نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان قوچان + تصاویر

نشست شورای هماهنگی حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان «قوچان» با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی برگزار شد.
کد خبر: ۳۸۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۳ - 09February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «قوچان» به ریاست «هادی رجایی‌­نیا» فرماندار این شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی­‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در دفتر امام جمعه شهرستان قوچان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس حدود یک سال است در شهرستان­‌ها راه‌­اندازی شده است.

وی با بیان اینکه ساختار دفاتر نمایندگی مردمی است، افزود: با حمایت­ پیشکسوتان دفاع مقدس و مساعدت­ دستگاه­‌های اجرایی، اقدامات خوبی توسط دفاتر نمایندگی شهرستان­‌ها در جهت حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس صورت گرفته است.

این مسئول تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در چندین نوبت از تشکل­‌های مردمی که در راستای حفظ ارزش‌­های اسلامی و انقلابی فعالیت دارند نام بردند و حمایت مسئولین از این تشکل­‌ها را مورد تأکید قرار دادند؛ بر همین اساس باید انگیزه­‌های انقلابی، مردمی و ارزشی در این تشکل­‌ها از سوی مسئولین مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ساختارها، پیشکسوتان دفاع مقدس و آحاد مردم باید از دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس حمایت کنند تا پرچم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جای جای استان برافراشته بماند.

وی در پایان، برگزاری مستمر جلسات شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان قوچان، تشکیل هیئت امنای یادمان شهدای گمنام شهرستان براساس آئین‌­نامه و پیگیری و مطالبه وظایف 24 گانه دفاتر نمایندگی حفظ آثار از ساختارها و دستگاه‌­های اجرایی شهرستان را ضروری دانست.

عضویت دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان قوچان به عنوان عضو میهمان در شورای نامگذاری این شهرستان از مصوبات این جلسه بود.

در ابتدای این نشست «علیرضا خلیلی» مسئول دفتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌­های دفاع مقدس شهرستان قوچان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌­های این دفتر، به بیان مشکلات موجود در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌­ها پرداخت. در ادامه اعضا به ارائه راه­‌‌حل­‌های اجرایی در جهت رفع مشکلات مطرح شده پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار