مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان:

طرح خروج آمریکایی‌ها توسط مجلس عراق ثمره خون شهید سلیمانی است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی، مجلس عراق برای اولین بار طرح خروج آمریکایی‌ها از عراق را تصویب کرد و این طرح ثمره خون حاج قاسم و ابومهدی بود.
کد خبر: ۳۸۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵ - 10February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و جشن پیروزی انقلاب اسلامی با حضور سردار «علی ملک شاهکوهی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان در اداره امور آب و فاضلاب استان برگزار شد.

طرح خروج آمریکایی ها توسط مجلس عراق، ثمره خون شهید سلیمانی است

در این مراسم سردار ملک ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و شهدای عملیات والفجر8 اظهار داشت: حضرت امام علی‌رغم تمام محدودیت‌ها در 12 بهمن سال 57 وارد ایران شدند و مورد استقبال بی‌نظیر مردم قرار گرفتند و برای اولین بار به صورت مستقیم با مردم در بهشت زهرا صحبت کردند.

وی افزود: حضرت امام در این سخنرانی به دو نکته مهم اشاره داشتند؛ ابتدا پرده از حکومت ستمشاهی برداشتند و سپس مردم را به پیروزی در آینده‌ای نزدیک نوید دادند، در حالی که هنوز حکومت و ارتش در کشور پابرجا بود؛ لذا ناامید کردن مردم در هر منسبی خیانت و دشمنی با نظام جمهوری اسلامی است.

ملک گفت: در 22 بهمن نیز علی‌رغم اعلام حکومت نظامی توسط بختیار، مردم به فرمان امام به خیابان‌ها می‌ریزند و انقلاب اسلامی با جوشش و رستاخیز مردم به پیروزی رسید.

وی بیان داشت: پس از شهادت سردار سلیمانی، مجلس عراق برای اولین بار طرح خروج آمریکایی ها از عراق را تصویب کرد و این طرح ثمره خون حاج قاسم و ابومهدی بود و راهپیمایی عظیم مردم عراق در بغداد علی‌رغم تهدیدهای آمریکا اتفاق می‌افتد و این مکتب دین، انقلاب و سردار سلیمانی است.

در پایان مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان مولفه اصلی اقتدار ایران را حضور مردم دانست و افزود: حضور در راهپیمایی 22 بهمن و شرکت گسترده در انتخابات، یعنی تایید اسلام و نظام انقلاب اسلامی است.

طرح خروج آمریکایی ها توسط مجلس عراق، ثمره خون شهید سلیمانی است

طرح خروج آمریکایی ها توسط مجلس عراق، ثمره خون شهید سلیمانی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها