مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قائم آل محمد سمنان:

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است

حجت الاسلام و المسلمین «محمد رخ بین» گفت: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها جانبازان به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
کد خبر: ۳۸۳۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳ - 10February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، در دیدار دانشگاهیان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان  به مناسبت  ایام الله دهه فجر با «معصومه طاهری» جانباز دوران انقلاب اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام و المسلمین «محمد رخ بین» مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های جانبازان و ایثارگران میراثی گران‌بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می‌روند و دیدار با این خانواده‌ها موجب عزت و پالایش روح انسان می‌شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و جان‌فشانی‌ها جانبازان به‌عنوان اسطوره‌های صبر و استقامت، ایثار، شجاعت و دلاوری در دفتر خاطرات این سرزمین ثبت‌ شده و دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.

حجت الاسلام و المسلمین «رخ بین» تأکید کرد: امروز امنیت، آرامش و آسایشی که در جامعه وجود دارد، مدیون رشادت‌ها، فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان سرافرازی است که با اهدایء جان و هستی خود از کیان این سرزمین دفاع کردند.

مسئول تربیت و آموزش عقیدتی و سیاسی سپاه قائم آل محمد استان سمنان با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیورمردان نزد خدا محفوظ است، بیان کرد: سرکشی از خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که هر ایرانی و انسان کاملی می‌تواند برابر حماسه‌های عظیم و به یادماندنی و الهی که شهدا و جانبازان و آزادگان خلق کردند، انجام دهند و به آنها احترام بگذارند.

وی افزود: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به‌سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چراکه با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: دیدار و سرکشی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، یکی از راه‌های زنده نگه‌داشتن دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و ارج نهادن به شاهکارهای عظیم و ماندگار والدین و خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

معصومه طاهری در این دیدار خاطراتی از زمان جانبازی خود بیان کرد و در ادامه بر ضرورت تجدید عهد با آرمان های انقلاب اسلامی و تکریم ایثارگران تاکید کرد.

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است

دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها