هشدار سردار «قاآنی» به مردم آمریکا/ جلوی سربازانتان را بگیرید تا خسارت کمتری ببینید

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: به مردم آمریکا می‌گویم که ما نمی‌خواهیم هیچ سرباز آمریکایی کشته شود؛ به همین جهت یا خود مردم آمریکا جلوی آن‌ها را می‌گیرند و یا دست قدرتمند فرزندان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم جلوی آن‌ها را خواهد گرفت.
کد خبر: ۳۸۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ - 10February 2020

هشدار سردار قاآنی به مردم آمریکا/ جلوی سربازانتان را بگیرید تا خسارت کمتری به‌وجود آیدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه طی سخنانی در ستاد کل سپاه، با هشدار به مردم آمریکا در خصوص ضرورت جلوگیری از اقدامات سربازان این کشور،‌ اظهار داشت: دشمن زبانی غیر از زبان زور نمی‌فهمد؛ به همین جهت سازش بی سازش. راه، راه مقاومت است؛ چون مقاومت در وجود ما رگ و ریشه دارد.

وی افزود: آمریکا ـ‌با ترور حاج قاسم سلیمانی‌ـ‌ غلطی انجام داد که راه برخورد با خودش را برای همه جوانمردان عالم باز کرد و امروز هر جوانمردی در دنیا حس می‌کند که اگر یک آمریکایی را در هر جا ببیند، می‌تواند مشتی بر دهان او بزند؛ این اقدامی است که انجام خواهد شد.

سردار قاآنی با تأکید بر اینکه انجام این اقدام را خواهیم دید، ادامه داد: از امروز به مردم آمریکا می‌گویم که حساب کار خود را بکنید؛ ما نمی‌خواهیم هیچ سرباز آمریکایی کشته شود؛ به همین جهت یا خود مردم آمریکا جلوی آن‌ها را می‌گیرند و یا دست قدرتمند فرزندان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم جلوی آن‌ها را خواهد گرفت.

فرمانده نیروی قدس سپاه تأکید کرد: البته بهتر است که مردم‌ آمریکا خود جلوی سربازان کشورشان را بگیرند؛ چون در این‌صورت خسارت کمتری به‌وجود می‌آید.

انتهای پیام/ 231         

نظر شما
پربیننده ها