مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

برگزاری هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در سمنان

«سرهنگ محمد حسن سلامی» گفت: هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز شنبه 26 بهمن در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۵۳۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ - 10February 2020

سرهنگ محمد حسن سلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در سمنان اظهار داشت: هفتمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) روز شنبه 26 بهمن از ساعت 8:30 لغایت 12:30 در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان سمنان  برگزار می‌شود.

وی افزود:  این مراسم با حضور خانواده شهید مدافع حرم ابو زینب (محمد جعفر حسینی) و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین «محمد باقر نکونام» همراه خواهد بود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان هدف از برگزاری این مراسم را تجلیل از مقام شامخ مادران و  همسران ایثارگران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت دانست و عنوان کرد: نقش موثر زنان در هشت سال دفاع مقدس، امری انکارناپذیر و سرشار از ایثاری آگاهانه است. زنانی که برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی به یاری رزمندگان سلحشور شتافتند و با ایثار و فداکاری، روحیه آنان را تقویت کردند و برگ های زرینی بر تاریخ رشادت های این مرز و بوم افزودند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها