آیین بزرگداشت اربعین سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در اهواز برگزار می‌شود

همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آیین بزرگداشت اربعین سردار شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۸۳۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳ - 10February 2020

آیین بزرگداشت اربعین سردار سلیمانی و شهدای مقاومت در اهواز برگزار می شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آیین بزرگداشت اربعین سردار شهید «قاسم سلیمانی» و شهدای مقاومت با حضور اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان خوزستانی در اهواز برگزار می‌شود.

این مراسم امروز (دوشنبه 21 بهمن‌) از ساعت 19 آغاز می‌شود و جمعی از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، مدافعان حرم، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی و تعدادی از مسئولان در آن حضور می‌یابند.

آیین بزرگداشت اربعین سردار شهید «قاسم سلیمانی» و همرزمان شهیدش در مسجد امیرالمومنین (ع) اهواز واقع در کوی شهید مدرس برگزار می‌شود که علما، روحانیون، طلاب علوم دینی، دانشجویان، اساتید دانشگاه، دانش‌آموزان و معلمان یاد این شهدای گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در آیین بزرگداشت اربعین سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش در شهر اهواز آیت الله «محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت اهواز سخنرانی می‌کند.

همچنین در این برنامه مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) استان خوزستان مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی می‌کنند و گروه سرود زهراییون نیز به اجرای برنامه می‌پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار