فرمانده سپاه کربلا مازندران:

ایستادگی ملت ایران به فروپاشی و سقوط آمریکا کمک کرد

سردار «محمدحسین بابایی» گفت: ایستادگی جمهوری اسلامی همچنان که فروپاشی شوروی را در پی داشت، باعث سرعت گرفتن سقوط آمریکا شده است.
کد خبر: ۳۸۳۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ - 10February 2020

ایستادگی ملت ایران به فروپاشی و سقوط آمریکا کمک کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه مازندران ظهر امروز در دومین مرحله از همایش اقتدار رزم آوران علوی در شهرستان نکا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید سلیمانی اظهار داشت: مسیر جوانان رزمی‌کار در ایجاد آرامش و امنیت جامعه و دفاع از انقلاب و مردم یک مسیر نورانی است.

وی ضرورت برگزاری این برنامه‌ها را نمایش اقتدار جمهوری اسلامی برشمرد که باعث سرعت گرفتن سقوط آمریکا شده است.

بابایی ادامه داد: جمهوری اسلامی با ایستادگی خود به فروپاشی شوروی به عنوان یکی از دو ابرقدرت خشن و جلاد کمک کرد و کشور شوروی به زباله‌دان تاریخ پیوست.

وی افزود: دو ابرقدرت جهان در جنگ علیه جمهوری اسلامی برای اولین بار در طول تاریخ با هم متحد شدند و آخرین مدل تسلیهات‌‌ استراتژیک‌شان را در اختیار صدام قرار می‌دادند تا کشور ما را نابود کنند که با مقاومت ملت ایران موفق نشدند.

این مسئول با بیان اینکه تحلیل دشمن مسلط شدن به خاورمیانه تا سال 2025 آمریکا است و معتقدند اگر این اتفاق نیفتد سقوط ایالات متحده قطعی است و مثل شوروی قابل تجزیه است، گفت: دشمن تنها مانع تسلط به غرب آسیا را ایران می‌داند و از آنجایی که آمریکا را مغز جهان می‌داند و خاورمیانه را قلب آن، معتقد است اگر نتواند به قلب جهان مسلط شود آن مغز دیگر فایده ای ندارد.

بابایی افزود: عزم دشمن به نابودی جمهوری اسلامی است و یک بار در جنگ نظامی گسترده آمدند که موفق نشدند و بعد از آن به روش خطرناکی در درون کشور فتنه‌های 88 و 96 و 98 به راه انداختند که در راستای نابودی جمهوری اسلامی و تحویل به آمریکا بود.

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر و گرانی بنزین، گفت: دشمن بنا داشت از 16 آذر با هدف سوریه سازی، جنگ مسلحانه در سراسر ایران راه بیندازد که در ظاهر شاهد اعتراضات بودیم و در باطن جریان غارت کردن‌ها و کشتن‌ها و جنگ مسلحانه بود.

این مسئول اضافه کرد: دشمن برای فتنه 98 دو سال طرح ریزی کرد و چند هزار نفر را برای قتل و کشتار آموزش داد که با حضور جوانان مومن جان برکف و معتقد به انقلاب و امام زمان در عرض یک هفته جمع شد و دشمن شکست خورد و از این پس هم فتنه‌ها را خواهیم داشت و باید حواس‌مان جمع باشد.

بابایی افزود: در مقابل فتنه‌ها دو راه داریم یا کنار بکشیم و به دشمن اجازه بدهیم، بیاید ایجاد ناامنی کند و مقرهای نظامی را تصرف کند فرماندارای‌ها را بگیرد و در نهایت دولت و حکومت و نظام را عوض کند که بعضی از اقدامات دولتمردان به این فتنه‌ها کمک می‌کند.

وی راه دوم مقابل با فتنه‌ها را بصیرت بسیجی و شناخت درست و آگاهی مردم عنوان کرد و گفت: مردم در انتخابات آینده فردی را انتخاب کنند که دارای تفکر انقلابی باشد و غرب‌گرا نبوده و مقاومت و ایستادگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه نقشه دشمن از روز اول انقلاب تا اکنون سرنگونی جمهوری اسلامی و برگرداندن ایران به کام جهانخوار آمریکا بوده است، گفت: ما نباید دچار تردید بشویم و همچنانکه جوانان 40 سال قبل ایستادگی کردند شما جوانان امروز هم ایستادگی کنید و بدانید که این ایستادگی برای فرزندان شما هم به عنوان یک فرهنگ باقی بماند و با ایستادگی به پیروزی خواهیم رسید.

بابایی با بیان اینکه همه ما قطره ای در دریای خروشان علوی و مهدوی هستیم و باید پاکی را سرایت بدهیم و با مشکلات و کثافات برخورد کنیم و مقاومت را از دست ندهیم، گفت: این جریان از 1341 شروع شده و به نسل ما رسیده و ظهور امام زمان ادامه خواهد یافت و باید با نظام همراه باشیم.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار