فرمانده سپاه نکا:

همایش «اقتدار رزم آوران علوی» گام محکم برای انتقام خون شهید «سلیمانی» است

سرهنگ «مجید شعبانی» گفت: همایش «اقتدار رزم آوران علوی» با هدف لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری بوده و گام محکمی برای انتقام از خون شهید «سلیمانی» است.
کد خبر: ۳۸۳۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳ - 10February 2020

همایش اقتدار رزن آوران علوی گام محکم برای انتقام خون شهید سلیمانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ دوم پاسدار «مجید شعبانی» ظهر امروز در دومین مرحله از همایش اقتدار رزم آوران علوی در شهرستان نکا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مقاومت و شهید سلیمانی اظهار داشت: این همایش با حضور بسیجیان گردان‌های رزمی ذوالفقار و امام حسین (ع) شهرهای قائمشهر، ساری، میاندورود، نکا، بهشهر و گلوگاه به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: این همایش با هدف لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری بوده و با وحدت و همدلی و گام‌های محکمتر و سازماندهی بهتر چله دوم را همقسم با سردار سلیمانی برمی‌داریم و اعلام می‌کنیم که انتقام گیرنده خون‌ این شهید سرافراز هستیم.

این مسئول این همایش را پاسخی به تهدیدات دشمنان خارجی و داخلی دانست و افزود: ما بسیجیان زنده، فعال، قوی، هوشیار، بیدار و باصیرت هستیم و با این حضور و اقتدار اجازه نخواهیم داد به جمهوری اسلامی آسیبی برسد.

شعبانی حضور بسیجیان در مراسم اربعین شهادت حاج «قاسم سلیمانی» و راهپیمایی 22 بهمن و همچنین انتخابات دوم اسفند را نشانه وحدت، همدلی و بسترسازی برای تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت دانست و گفت: حضور حماسی و حداکثری و انتخاب اصلح و نماینده تراز انقلاب و مجلس تراز گام دوم انقلاب باید مورد توجه باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار