مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه مازندران:

بسیجیان رویش‌های جدید از تبار «حاج‌قاسم» آماده رزم و جهاد هستند

«کاظم غفارپور» بسیجیان را رویش‌های جدید از تبار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» برشمرد که آمادگی رزم و حهاد در صحنه‌ها را دارند.
کد خبر: ۳۸۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱ - 10February 2020

بسیجیان رویش‌های جدید از تبار حاج «قاسم» آماده رزم و جهاد هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «کاظم غفارپور» مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه «کربلا» استان مازندران، امروز (دوشنبه) در دومین مرحله رزمایش «اقتدار رزم‌آوران علوی» که به میزبانی شهرستان «نکا» برگزار شد، با گرامیداشت دهه فجر و پاسداشت سردار دلها سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: سرداری که شاید دشمن احساس کند با ترور فیزیکی او خلائی ایجاد کند؛ اما خبر نداشت ما، امثال شما بسیجیان که رویش جدیدی از تبار حاج قاسم هستید را داریم.

وی هدف از برگزاری رزمایش «اقتدار رزم‌آوران علوی» را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل، رهبر انقلاب اسلامی، حاج «قاسم سلیمانی» و همرزمانش و شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد و افزود: ارتقاء سطح آمادگی و توانمندی رزم و آمادگی جسمانی بسیجان، ایجاد نشاط، شادابی و پویایی در دل بسیجیان در قالب مسابقه و تقدیر از تیم‌های برتر، از دیگر اهداف دومین مرحله رزمایش «اقتدار رزم‌آوران علوی» است.

غفارپور مهم‌ترین هدف رزمایش را ایجاد یأس و ناامیدی در دل دشمن برشمرد و ادامه داد: انتظار می‌رود رسانه‌ها به پوشش قوی این برنامه بپردازند.

وی با اشاره به اجرای این رزمایش در سه منطقه از استان ادامه داد: ۱۳۰۰ بسیجی گردان‌های رزم سپاه استان متشکل از گردان امام حسین (ع)، ذوالفقار، فاتحین، امام علی (ع) و بیت المقدس در رزمایش «اقتدار رزم‌آوران علوی» حضور دارند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه مازندران، گفت: ترامپ خبیث از زمانی که رییس جمهور آمریکا شد به شکل‌های مختلفی ایران را تحت فشار قرار داد و امروز ما بسیجیان گردان‌های رزم سپاه «کربلا» مازندران با قدرت به ترامپ قمارباز و همه دشمنان داخلی و خارجی اعلام می‌کنیم که شما و امثال شما هیچ غلطی نخواهید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار