حجت‌الاسلام ادیانی:

نجات کشور در گرو ادامه راه شهداست

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان است، آن‌ها هرچه داشتند را گذاشتند؛ پس مسؤولان نیز باید این‌گونه باشند.
کد خبر: ۳۸۳۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۵ - 10February 2020

نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «سید علیرضا ادیانی» رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید مرزبانی ناجا «وحید حسین‌زاده» در قوچان اظهار داشت: در میان اعمال حسنه و نیک هیچ عملی بالاتر از شهادت نیست و تنها نصیب کسانی می‌شود که خداوند تبارک و تعالی انتخاب کند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه در این معامله خداوند مشتری بوده و بندگان مؤمن فروشنده، افزود: انسان باید جان خود را بدهد، اما چه سعادتی بالاتر از آنکه این جان در راه خدا داده شود و مؤمن نیز در عوض بهشت را بگیرد.

وی با یادآوری این مطلب از امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه ملتی که شهادت را سعادت بداند آن ملت شکست ندارد، بیان کرد: خوش به سعادت پدران و مادران شهدا که از دامن پاک آن‌ها چنین فرزندانی تربیت یافتند و شهید حسین‌زاده نیز به‌معنای واقعی در برابر دشمن جهاد کرد.

ادیانی با اشاره به اینکه شهدا زنده بوده و نزد درگاه الهی روزی می‌خورند، تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا توسط مسؤولان نوعی سرکشی از خود است تا فراموش نشود که هرچه داریم از شهدا و به برکت خون آن‌هاست.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا تأکید کرد: نسخه نجات‌بخش کشور دنبال کردن راه شهیدان است؛ آن‌ها هرچه داشتند را در طبق اخلاص گذاشتند؛ پس مسؤولان نیز باید این‌گونه باشند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها