به میزبانی لشکر ۹۲ زرهی اهواز صورت گرفت؛

اقامه نماز وحدت‌بخش نیروهای مسلح در خوزستان

نماز وحدت‌بخش نیرو‌های مسلح خوزستان به میزبانی ارتش و به امامت نماینده ولی فقیه در استان، در مسجد امیرالمومنین (ع) لشکر ۹۲ زرهی اهواز اقامه شد.
کد خبر: ۳۸۳۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۲ - 10February 2020

اقامه نماز وحدت بخش نیروهای مسلح در خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، نماز وحدت‌بخش نیرو‌های مسلح خوزستان به میزبانی ارتش و به امامت حجت‌الاسلام «سید عبدالنبی موسوی فرد» نماینده، ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز، امروز (دوشنبه) در مسجد امیرالمومنین (ع) لشکر ۹۲ زرهی اهواز اقامه شد.

سرتیپ دوم «حمزه بیدادی» فرمانده قرارگاه نیروی زمینی جنوب غرب ارتش در مراسم نماز وحدت نیرو‌های مسلح، اظهار داشت: نماز امروز به نشانه وحدت نیرو‌های مسلح که تأکید همیشگی فرمانده معظم کل قواست، اقامه شد.

وی افزود: امروز شاید بیش از هر زمان دیگر در بین آحاد جامعه و نیرو‌های مسلح به این وحدت نیاز باشد و به یاری خدا، نیرو‌های مسلح با انسجام و آمادگی خود به‌عنوان یک بازوی پرتوان برای نظام جمهوری اسلامی، بتواند مانند همیشه جان‌فشانی کنند.

فرمانده قرارگاه نیروی زمینی جنوب غرب ارتش با اشاره به فرارسیدن چهلمین روز شهادت سردار «قاسم سلیمانی»، گفت: بر روح پرفتوح این سرباز والامقام ولایت و جبهه مقاومت درود می‌فرستیم و با حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد و خاطره دلاوری‌هایش را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها