معاون روابط عمومی سپاه قم به دفاع پرس خبر داد؛

کسب رتبه‌های برتر هشتمین کنگره کشوری شعر فرهنگیاران از سوی سپاه قم

«علی تقوایی» با اشاره به کسب چندین رتبه برتر از سوی پایوران سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در کنگره شعر فرهنگیاران سپاه گفت: سپاه استان قم از حیث تعداد شرکت کننده در این کنگره دومین استان بود.
کد خبر: ۳۸۳۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۳ - 10February 2020

کسب رتبه‌های برتر هشتمین کنگره کشوری شعر فرهنگیاران از سوی سپاه قم«علی تقوایی» معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: در کنگره شعر فرهنگیاران سپاه که به تازگی در دانشگاه امام حسین (ع) برگزار شد، سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) از لحاظ تعداد شرکت کننده، رتبه دوم و بیشترین عناوین برتر را کسب کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدای روحانی، ماموریت جوانان در گام دوم انقلاب و فرمان هشت ماده‌ای رهبر انقلاب برای پیشرفت سپاه، محور‌های کنگره را تشکیل می‌داد، افزود: از ۱۱ نفر از پایوران هنرمند سپاه قم که با ارسال اشعار خود در کنگره مزبور شرکت کرده بودند، سه شاعر موفق به کسب عناوین کشوری شدند و یک نفر هم تقدیر شد.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم با اشاره به اسامی برگزیدگان سپاه قم در کنگره شعر فرهنگیاران تصریح کرد: محمود علامه روشن و حامد انتظام در محور گام دوم انقلاب عناوین دوم و سوم را کسب کردند و حسن خسروی وقار در همین محور شایسته تقدیر شناخته شد؛ در محور شهدای روحانی نیز جواد محمودی افضل به رتبه سوم دست یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار