مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی خبر داد؛

ثبت ۱۱۷ تشکل مردم‌نهاد حوزه دفاع مقدس و انقلاب در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: تعداد ۱۱۷ تشکل مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و انقلاب در استان شناسایی و به ثبت رسیده است.
کد خبر: ۳۸۳۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ - 11February 2020

۱۱۷ تشکل مردم نهاد حوزه دفاع مقدس و انقلاب در خراسان شمالی به ثبت رسیده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ «احیامحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در همایش تشکل‌های مردم‌نهاد فرهنگ و دفاع مقدس اظهار داشت: تعداد ۱۱۷ تشکل مردم‌نهاد فعال در حوزه دفاع مقدس و انقلاب در استان شناسایی شده و به ثبت رسیده است.

وی ادامه داد: این تشکل‌ها در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن این فرهنگ در بین مردم و مسئولین فعالیت می‌کنند که برگزاری یادواره‌های شهدا از جمله آن هاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی عنوان کرد: استان خراسان شمالی جزو استان‌هایی است که توانسته بیشترین تشکل‌های مردم نهاد حوزه دفاع مقدس و انقلاب را شناسایی و ساماندهی کند.

امیری بیان داشت: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن یاد شهدا از نیاز‌های اساسی کشور است و همچنین ایشان در برخی از سخنان خود فرمودند؛ زنده نگه داشتن یاد شهدا از نیاز‌های اساسی مسئولین است بنابراین مسئولین باید دوران دفاع مقدس و رفتار شهدا را الگوی راه خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که باید از دوران دفاع مقدس الگوبرداری کنیم، محوریت قراردادن ولایت مداری است؛ شهدا و ایثارگران ما در آن دوران، ولایت مداری را علاوه بر شعار، اجرایی و عملی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار