مسئول بسیج رسانه مازندران:

وجود آیت الله «طبرسی» ستون مستحکمی در جامعه اسلامی بود

مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی ارتحال آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در مازندران را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۸۳۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ - 11February 2020

وجود آیت الله «طبرسی» ستون مستحکمی در جامعه اسلامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول بسیج رسانه سپاه کربلا مازندران به مناسبت ارتحال آیت الله «نورالله طبرسی» نماینده سابق ولی فقیه در مازندران پیام تسلیتی صادر کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: همانا وجود روحانیت معرز و مومن در جوامع اسلامی، ستون‌های مستحکمی است که دل‌های مردم را به نور ایمان روشن می‌گرداند.

یقینا ارتحال هر عالمی در جامعه اسلامی ضایعه ای عظیم و غمبار است؛ ارتحال آیت الله «نورالله طبرسی» عالم وارسته، انقلابی و ولایی مازندارن که سال‌ها به عنوان نماینده رهبر معظم انقلاب در مازندران و نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری تلاش و مجاهدت مومنانه ای داشتند، موجب ناراحتی و غمی بزرگ در بین مردم انقلابی و مومن استان شد.

اینجابب با اندوه فراوان این مصیبت را به محضر مقدس امام زمان (عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، خانواده محترم آن عزیز سفر کرده، ملت شریف ایران و مردم عزیز استان مازندران تسلیت عرض می‌کنم.

برای روح نورانی آن عالم انقلابی، مرحوم مغفور حضرت آیت الله طبرسی علو درجات و برای خانواده ایشان صبر عظیم از درگاه خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام/
 
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار