حجت‌الاسلام طائب در جمع خبرنگاران:

پشتوانه مردمی موجب بقای اقتدار موشکی کشور است

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پشتوانه مردمی را موجب بقای اقتدار موشکی کشور دانست و گفت: اگر ابزار دفاعی منهای حضور مردم باشد، ارزشی ندارد.
کد خبر: ۳۸۳۷۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶ - 11February 2020

طائببه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «حسین طائب» رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ادبیات سیاسی، موضوعات مختلفی به‌عنوان عناصر قدرت مطرح می‌‌شود و مهم‌ترین عنصر قدرت انقلاب اسلامی را حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری در عرصه‌های مختلف انقلاب می‌توان عنوان کرد.

وی افزود: هرچه مردم خود را در انقلاب صاحب نقش بدانند و مشارکت حداکثری داشته باشند، قدرت انقلاب اسلامی هم بیشتر خواهد شد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه حتی می‌تواند سوخت موشک‌ها را هم تأمین کند و به عبارتی، یکی از ابزار‌های دفاعی و نظامی محسوب می‌شود.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه تصریح کرد: اگر ابزار دفاعی منهای حضور مردم باشد، ارزشی ندارد و به سرعت آن قدرت زائل می‌شود.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: ابزار قدرتی که پشتوانه آن حضور میدانی مردم باشد، حتی به روند اقتدار موشکی کشور بقا می‌دهد.

وی عنوان کرد: مردم مستضعف جهان امروز به دنبال آن هستند که قدرت‌های اسلامی از آن‌ها حمایت کنند تا بتوانند در برابر مستکبران ایستادگی کنند.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این حضور گسترده مردم برای مستضعفان جهان مایه امید خواهد بود که مقاومت جواب می‌دهد و طبق وعده الهی، مستکبران ازبین‌رفتنی هستند.

حجت‌الاسلام طائب درباره تحقق گام دوم انقلاب اسلامی گفت: امروز استکبار در اوج فعالیت‌هایش و با همه هم‌افزایی‌های خود به دنبال آن است که با هم‌افزایی بیشتر با اسرائیلی‌ها و کشور‌های غربی توازن منطقه‌ای ایجاد کند و بر همین اساس اسرائیلی‌ها نزد آمریکایی‌ها رفته و به دنبال ادراک‌سازی برای آن‌ها هستند تا طرح «معامله قرن» را تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه باید قدردان ملت فهیم ایران باشیم، افزود: مردم ولی‌نعمت انقلاب هستند و ما هرچه برای آنان کار کنیم، کم است.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در پایان ابراز امیدواری کرد که با حضور مردم در انتخابات و شکل‌گیری مجلسی قوی، شاهد مرتفع شدن مشکلات باشیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار