نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور پای صندوق‌های رأی، بیعت با نظام، انقلاب، ولایت و شهیدان است

آیت الله «سید احمد خاتمی» در جمع راهپیماین 22 بهمن کرمان گفت: حضور پای صندوق‌های رأی، بیعت با نظام، انقلاب، ولایت و شهیدان و یک تکلیف است که نتیجه آن ناامید وناکام کردن دشمن است.
کد خبر: ۳۸۳۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۳ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، آیت الله «سید احمد خاتمی» در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در کرمان با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی اظهار داشت: مسئله سردار سلیمانی، یک جریان و مکتب است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) بارها از مکتب شهید سلیمانی یاد کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه یاد سردار شهید سلیمانی یعنی اخلاص و توجه به امر ولایت است، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی در 24 سالگی لباس جهاد و رزم پوشید و در همین لباس هم به شهادت رسید و در حقیقت سردار سلیمانی احیاگر فرهنگ شهادت است.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی نماد مبارزه با استکبار است و اهل شعار نبود و بی صبرانه در پی شهادت بود، بیان داشت: سردار شهید سلیمانی نگذاشت خواب و خیال آمریکا در خاورمیانه محقق شود و یاد سردار شهید حاج قاسم به معنای یاد مقاومت و خستگی ناپذیری در جبهه ها و جهاد است.

آیت الله خاتمی گفت: سردار شهید سلیمانی عزیز، بسیار خانواده شهدا را تکریم و احترام می کرد و این شهید عزیز در مبنای انقلاب با کسی معامله و سازش نکرد و با تمام وجود با استکبار به مبارزه پرداخت و همیشه به رزمندگان این دیار می‌بالید، سرانجام وصیت کرد در کرمان آرام بگیرد.

وی در ادامه حضور در انتخابات را مانور مردمی بودن نظام عنوان کرد و افزود: حضور در انتخابات تکمیل کننده راهپیمائی امروز و در واقع رأی مجدد به انقلاب اسلامی ایران است و شما با انتخاب اصلح سرنوشت خودتان را رقم می زنید.

خاتمی با بیان اینکه با دعوت نکردن مردم به حضور در انتخابات در واقع بازی در میدان دشمن است افزود: حضور پای صندوق‌های رأی، بیعت با نظام، انقلاب،ولایت و شهیدان و یک تکلیف است که نتیجه آن ناامید و ناکام کردن دشمن است.

وی در ادامه به خصوصیات یک کاندید اصلح پرداخت و افزود: کاندیدای اصلح  است که مدیریت جهادی داشته باشد و با برنامه گره از مشکل مردم بگشاید و انقلابی بودن، ولایت‌مدار بودن، شیفته خدمت بودن نه تشنه قدرت بودن، دیدن منافع مردم از ویژگی های این فرد اصلح می باشد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان همچنین معامله قرن را یک جنایت در عرصه بین المللی عنوان کرد و افزود: برای مقابله با این طرح راهکار این است که مسلمانان همه باهم متحد شوند و با استکبار مقابله کنند، زیرا سرنوشت فلسطین باید توسط مردم مظلوم فلسطین تعیین شود و اسرائیل بداند که فلسطین ملک شما نیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار