نماینده ولی فقیه در استان یزد:

آمریکا جلوی پیشرفت اقتصاد بدون نفت ایران را می‌گیرد

آیت الله محمدرضا ناصری با تاکید بر ضرورت تقویت اقتصاد بدون نفت ایران گفت: آمریکا با تمام توان به دنبال جلوگیری از پیشرفت اقتصاد بدون نفت ایران است.
کد خبر: ۳۸۳۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴ - 11February 2020

آمریکا جلوی پیشرفت اقتصاد بدون نفت ایران را می گیردبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان یزد و امام جمعه یزد، پیش از ظهر سه شنبه در جمع راهپیمایان 22 بهمن ضمن قدردانی از مردم یزد به خاطر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مردم همواره ثابت کرده‌اند که پیرو انقلاب و رهبری هستند و ما همواره خود را مدیون این مردم می‌دانیم.

وی با یادآوری دوران مبارزات انقلاب اسلامی افزود: دوران قبل از انقلاب یادآور طاغوت و بردگی برای آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها است و همه ثروت و دارایی ملت ما در آن دوران توسط آمریکایی‌ها به تاراج رفت.

ناصری یادآور شد: ملت ایران در آن دوران سرشکسته بود و در دنیا جایگاهی نداشت اما فردی با نیت خدایی به میدان آمد و امروز می‌بینیم که ایران چه عزتی در دنیا دارد.

امام جمعه یزد با اشاره به حوادثی که در عراق، سوریه و کشورهای همسایه رخ داده است، ادامه داد: دشمنان اسلام می‌خواستند با تشکیل یک ائتلاف، ابتدا عراق و سپس ایران را فتح کنند اما سربازی به نام قاسم سلیمانی به فرمان رهبری در مقابل همه آنها می‌ایستد و امنیت را برای ایران به ارمغان می‌آورد.

ناصری بیان کرد: قاسم سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است؛ مکتب تواضع و کوتاه نیامدن در برابر دشمن و خدمت به مردم و این همان مکتب امام و رهبری است.

وی احیای دین و خدمت به مردم و مقابله با استکبار را از ویژگی‌های مکتب امام و رهبری دانست و عنوان کرد: امام خمینی (ره) به دنبال حاکمیت خدا در جامعه بود و این درس را به سربازان مکتب خود داد و آنها نیز در این مسیر حرکت کردند.

ناصری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحث مذاکره با آمریکا تصریح کرد: انگلیسی‌ها و آمریکایی‌ها دوست ما نیستند و همواره هرچه خواستند از کشور ما خوردند و بردند و اکنون که از چپاولگری‌های آنها جلوگیری شده، صدایشان درآمده و به بهانه‌های مختلف به دنبال ضربه وارد کردن به کشور ما هستند.

وی ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی، ایران منطقه را بیدار کرده و بسیاری از کشورها بیدار شده‌اند و فهمیده‌اند که استکبار و استعمار چیست و چه تبعاتی برای کشورها و ملت‌ها دارد.

ناصری تصریح کرد: مردم نباید حساب اسلام و انقلاب را با حساب برخی مسئولان ناکارآمد یکی کنند و بدانند که ایران کشوری مقتدر است و زیر بار زورگویی به بهانه مذاکره نمی‌رود.

وی افزود: مردم و رهبری از آمریکایی‌ ها و اروپایی‌ ها دست شسته‌اند و امیدشان تنها به خداست و همه ما باید امید خود را از غیر خدا قطع کنیم و بدانیم همان خدایی که در جنگ تحمیلی، در تحریم‌های ۴۰ ساله و بسیاری مصائب دیگر، ملت ایران را یاری کرد، امروز نیز این ملت خداجو را به واسطه وعده‌ای که داده، همراهی خواهد کرد.

ناصری ادامه داد: دشمن می‌داند که اگر ملت ایران مزه اقتصاد بدون نفت را بچشد، دیگر هیچ قدرتی توان مقابله با آن را ندارد بنابراین هر روز حلقه تحریم‌ها را تنگ‌تر می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار