حضور چشمگیر مردم یزد در فجر 41

یزد امروز شاهد یکی از پرشورترین راهپیمایی‌های تاریخ بود و چهار نسل انقلاب امروز در کنار یکدیگر، فجر چهل و یکم را در این شهر جشن گرفتند.
کد خبر: ۳۸۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، راهپیمایی حماسه آفرین 22 بهمن همزمان با دیگر استان‌های کشور و با حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولین در یزد و دیگر شهرهای این استان برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در مراسم پر افتخار از ساعت 9 صبح با اجتماع در میدان آزادی شهر یزد، سالروز چهل و یکمین پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

آنان پس از قرآئت زیارت عاشورا، با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافقین کفار، مرگ بر آل سعود خائن و تکبیر گویان در دو مسیر «میدان آزادی به سمت خیابان فرخی و میدان شهید بهشتی و خیابان امام خمینی (ره)» و «میدان بعثت و خیابان قیام» به سمت تکیه امیرچخماق یزد، حرکت کردند.

امروز اقلیت‌های زرتشتی نیز با لباس و پلاکاردهای ویژه در این مراسم حضور یافتند و نشان دادند که آنها نیز پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

حضور اتباع افغانستانی و عراقی با پرچم و پلاکارد نیز از دیدنی‌های راهپیمایی امروز در یزد بود، تعداد زیادی از جانبازان با صندلی چرخ‌دار در این راهپیمایی حضور یافته بودند؛ حضور طلاب و روحانیون، دانشجویان، کسبه و بازاریان، زنان و کودکان نسل چهارم انقلاب نیز در راهپیمایی امروز چشمگیر بود.

برگزاری سرود ۱۳۵۷ نفری دانش آموزان، اقرائت قطعنامه، برگزاری چند برنامه فرهنگی وهنری متنوع و شاد، برپایی نمایشگاه کتاب، ایستگاه‌های نقاشی و عکاسی و برنامه‌های ورزشی و خاطره نویسی، از جمله برنامه‌های بزرگداشت چهل و یک سالگی انقلاب اسلامی ایران در استان یزد بود.

سخنران اصلی این مراسم به دلیل لغو پرواز نتوانسته بود در جمع مردم یزد حضور یابد، بنابراین نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد به سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها