نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد:

ایران امروز در اوج عزت و پیشرفت قرار دارد

حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و پیشرفت قرار داریم.
کد خبر: ۳۸۳۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «سیدنصیر حسینی» نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهر یاسوج دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را دوران تحقیر، مستعمره بودن و ضعف و ذلت دانست و اظهار داشت: بی‌عرضگی زمامداران پهلوی و قاجار سبب عقب‌ماندگی کشور ما در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی و غیره شده بود.

وی با بیان اینکه زخم‌های ما در دوران قاجار زیاد بود و این زخم‌ها در دوران پهلوی تشدید شد، افزود: بیگانگان خاندان سراسر خباثت و ذلت پهلوی را بر ملت ما تحمیل کردند و نفوذ استکبار و استعمار کشور ما را در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی و غیره عقب راند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کشف حجاب رضاخانی، گفت: در دوران پهلوی به فرمان استعمار و استکبار شمشیر را بر گردن دین گذاشتند و حجاب زن‌های عفیفه ایرانی را نشانه رفتند.

حسینی عنوان کرد: در این تاریکی و زندان بزرگ و در میان این همه رنج، یک فریاد آسمانی بلند شد و آن فریاد، فریاد یک مرجع عالی‌قدر و یک زاهد از سلاله پاک رسول‌الله یعنی امام خمینی (ره) بود، فریادی که از سرزمین عاشورا آمده و بوی عزت، شرافت و رهایی می‌داد.

وی سرنگونی حکومت پهلوی را پایان حکومت سلاطین در این سرزمین و آغاز حکومت نور و ولایت فقیه و پیروزی عزت بر ذلت دانست و عنوان کرد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج عزت و پیشرفت قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پیشرفت‌های ایران در چهل سال اخیر در مقایسه با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی را محیرالعقول عنوان کرد و گفت: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در سراسر عالم نفوذ کرده و جبهه شکست‌ناپذیری در مقابل جبهه استکبار تشکیل داده است.

حسینی انقلاب اسلامی ایران را مقدمه ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) دانست و اضافه کرد: مزدوران آمریکایی و طرفداران آن در منطقه بدانند که آمریکا تمام شد و در آینده‌ای نزدیک هم رژیم کودک‌کش صهیونیستی از صحنه روزگار حذف می‌شود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش، گفت: این انقلاب با خون‌های بسیار بدست آمده و امروز وظیفه ما حراست از این شجره طیبه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها