عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری:

دولتمردان باید مثل مردم هشیار باشند و بهانه دست دشمن ندهند

آیت الله عباس کعبی گفت: در کنار هشیاری ملت همیشه سربلند ایران اسلامی، مسئولین و دولتمردان ما نیز باید هشیار باشند و بهانه دست دشمن ندهند.
کد خبر: ۳۸۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۳ - 11February 2020

مسئولین و دولتمردان ما نیز باید هشیار باشند و بهانه دست دشمن ندهند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، مردم استان خوزستان همزمان با سراسر کشور، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده یافتند و به فرمان رهبرشان لبیکی دوباره گفتند.

راهپیمایان اهوازی مسیر میدان شهدا، خیابان آزادگان، خیابان سلمان فارسی تا چهارراه آبادان را با در دست داشتن تصاویر سردار شهید «قاسم سلیمانی» و پلاکاردهای تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، طی کردند.

مردم همیشه در صحنه اهواز با سر دادن شعارهایی همچون «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» و «این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده»، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

در پایان راهپیمایی ۲۲ بهمن در اهواز آیت‌الله «عباس کعبی»، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: در کنار هشیاری ملت همیشه سربلند ایران اسلامی، مسئولین و دولتمردان ما نیز باید هشیار باشند و بهانه دست دشمن ندهند.

وی افزود: جمعیت بی نظیر مردم در صحنه های مختلف، رسالت ما را بیشتر می کند که به این مردم توجه کنیم زیرا بزودی همه خواهند دید که همین مردم بزودی در عرصه انتخابات نیز به پیام رهبرشان لبیک خواهند گفت و حماسه ای دیگر خواهند آفرید.

در پایان مراسم باشکوه راهپیمایی مردم اهواز، قطعنامه یوم الله ۲۲ بهمن قرائت شد و با فریاد تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.

راهپیمایی پیروزی انقلاب در سایر نقاط استان خوزستان نیز با حضور پرشور مردم برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها