رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ایران الگوی استقلال‌طلبی در جهان است

حجت‌الاسلام «عباس محمد حسنی» گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی امروز در سراسر جهانی به‌عنوان الگوی استقلال‌طلبی مطرح است.
کد خبر: ۳۸۳۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ - 11February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «عباس محمد حسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در جمع مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار شاهرود بابیان اینکه ۲۲ بهمن امسال یک نقص دارد و آن‌هم جای خالی سردار حاج قاسم سلیمانی است که حضور اقشار مختلف مردم این فضای خالی را پر خواهد کرد، اظهار داشت: یکی از وظایف اصلی انقلابیون یادآوری دستاوردهای انقلاب است که اولین دستاورد کلان انقلاب اسلامی برآورده شدن آرزوی ۱۴۰۰ ساله ائمه اطهار و تشکیل حکومت اسلامی بر خواسته از اسلام ناب محمدی است.

وی بابیان اینکه سقوط خانواده پهلوی و جایگزینی آن با نظام مردم‌سالاری دینی دومین دستاورد کلان انقلاب است، افزود: در طول ۴۱ سال بعد از پیروزی انقلاب ۳۹ بار به آرای مردم مراجعه و مردم با انتخاباتی که انجام می‌شود در سرنوشت خود دخیل هستند در صورتی این حق درگذشته وجود نداشت لذا باید شاکر این نعمت باشیم که مردم برای خودشان تعیین تکلیف می‌کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بابیان اینکه احیای تفکر دینی و اثبات به هم آمیختگی دیانت و سیاست سومین دستاورد کلان انقلاب محسوب می‌شود، ابراز داشت: قبل از انقلاب دو اردوگاه شرق و غرب تبلیغ می‌کردند که اسلام افیون است. با انقلاب اسلامی این تهمت ناروا از دامن ایران پاک شد و ملت ما امروز در سراسر جهان به‌عنوان الگوی استقلال‌طلبی مطرح است.

محمد حسنی بابیان اینکه چهارمین دستاورد کلان انقلاب احیای روحیه عزت‌خواهی و استقلال‌طلبی است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها قبل انقلاب در ایران کاملاً مصونیت داشتند اما امروز ایران به چنان استقلالی دست‌یافته است که اگر به حریم ایران واردشده و در برابر اخطار نیروی مسلح ایران تمکین نکنند ساقط یا دستگیر می‌شوند.

وی بابیان اینکه احیای آرمان فلسطین پنجمین دستاورد بزرگ انقلاب است، افزود: اگر انقلاب پیروز نمی‌شد فلسطین برای همیشه به فراموشی سپرده می‌شد، امروز آرمان فلسطین زنده شده و رژیم صهیونیسم آخرین نفس‌های خود را می‌کشد که اگر به طرح رهبر انقلاب تمکین نکند یقیناً خود این رژیم همراه با این معامله قرن به قبرستان تاریخ سپرده خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بابیان اینکه دستاوردهای انقلاب از شمارش خارج است، ابراز داشت: تعداد دانشگاه‌ها قبل از انقلاب ۲۲۳ واحد و بعد از آن به دو هزار و ۵۴۰ واحد ارتقا یافت، استادهای دانشگاه‌ها از ۱۰۰ نفر به ۲۱ هزار نفر رسید و تعداد دانشجو از ۱۷ هزار نفر اکنون ۴.۵ میلیون دانشجو در هرسال گزارش می‌شود، پزشک آن‌قدر کم بود که از کشورهای دیگر به ایران می‌آمدند و امروز یکی از صادرات ملت ایران پزشک است.

محمد حسنی در ادامه تصریح کرد: درصد روستاهای برخورد از برق قبل انقلاب یک درصد ولی اکنون ۹۹ درصد است آخرین سن امید به زندگی ۵۵ سال بود و اکنون به ۷۹ سال رسید یعنی ۲۴ سال انقلاب توانست امید به زندگی را در ایران بالا ببرد.

وی با بیان اینکه ایران رتبه نخست شتاب علمی در جهان حدود ۱۱ برابر دنیا را دارد، گفت: در صنعت هوا و فضا جایگاه ۱۱ جهان متعلق به کشور ما است تنها کشور تولیدکننده زیردریایی در منطقه هستیم، لذابا بلند شدن غرش موشک‌های نقطه زن سپاه لرزه بر اندام دشمن وارد می‌شود و همچنین رتبه اول آسیا و پنجم جهان در فناوری لیزر از آن ایران است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش بابیان اینکه این دستاوردها به برکت خون شهدا و صبوری خانواده‌های آن‌ها است، ابراز داشت: همه ما مستأجران به‌شرط تملیک شهدا هستیم یعنی این مملکت برای شهدا است بی‌آنکه یک ریال اجاره بها به آن‌ها بپردازیم لذا باید از آن عزت‌مندانه، بصیرت‌مندانه و ولایت‌مدارانه پاسداری کنیم تا دشمن‌شاد نشوند و مؤلفه امانت‌داری التزام به آن‌ها است.

محمد حسنی در ادامه تصریح کرد: به فرموده امام راحل (ره) حفظ انقلاب از واجبات به شمار می‌رود تا جایی که حتی حفظ نظام اسلامی از جان ولی‌عصر و معصوم نیز بالاتر است زیرا اگر حکومت و نظام اسلامی نباشد اما ولی‌عصر باشد شریعت تعطیل می‌شود ما پیرو همان امام و جان سپرده به نسخه دوم امام راحل یعنی رهبر معظم انقلاب هستیم.

وی بابیان اینکه یکی از انتقام‌های سخت از دشمن، شرکت حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح است، افزود: حضور درصحنه‌های موردنیاز انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات، پایبندی به‌نظام، پشتیبانی از نیروهای مسلح، ولایت مداری و گوش جان سپردن به فرمان‌های رهبر انقلاب اسلامی مؤلفه‌های ادای دین به شهدا است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار