جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران:

انقلاب اسلامی جهان اسلام را متحول کرد

سردار مجیدرضا حسن‌زاده گفت: انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت‌های جهان اسلام بوجود آورد که ارزشمندترین دستاورد این انقلاب، تحول در افکار و باورها بود.
کد خبر: ۳۸۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع­‌پرس از تربت حیدریه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌زاده» جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه، امروز در مراسم راهپیمایی 22 بهمن تربت حیدریه اظهار داشت: در شرایطی که مکاتب سوسیالیست و کمونیست غرب و شرق عالم به بن‌بست رسیده بودند، انقلاب اسلامی دنیا را متحول کرد. انقلاب در زمانی رخ داد که هیچ کس آن را پیش‌بینی و تصور نمی‌کرد.

وی تصریح کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی، وزیر وقت رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد که این انقلاب زلزله مهیبی بود که کاخ‌های امید آنها را ویران کرد.

حسن‌زاده خاطر نشان کرد: در دوران پهلوی تنها پوسته‌ای از اسلام در جامعه بود و به جایگاه رفیعی که اسلام برای پیروان خود ترسیم کره بود عمل نمی‌شد اما با پیروزی انقلاب مغز حیات‌بخش این دین الهی در تمام این کشور جاری و شاهد تحولی بزرگی در جهان شد.

وی با بیان اینکه تفکر انقلابی و باور الهی ارزشمندترین محصول انقلاب اسلامی تاکنون منشا عزت و اقتدار برای جهان اسلام شده، گفت: انقلاب اسلامی تحول شگرفی در امت‌های جهان اسلام بوجود آورد و ارزشمندترین دستاورد این انقلاب نیز همین تحول در افکار و باورها بود که این اقتدار و عظمت را شکل داد.

جانشین قرارگاه منطقه‌ای ثامن‌الائمه (ع) خطاب به دشمنان انقلاب گفت: بمب هسته‌ای جمهوری اسلامی، این حضور ارزشمند، حماسی و عزتمندانه ملت ایران است و تا زمانی که این مردم پای انقلاب و ولایت خود ایستاده باشند استکبار جهانی خواب راحتی نخواهد داشت.

وی به اربعین شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همزمانی آن با راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بین‌المللی و سیدالشهدای جبهه مقاومت شد و این امنیت، اقتدار و عزت مرهون تلاش‌های مجاهدانه او و همرزمان شهیدش است.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران در پایان به ابعاد شخصیتی و فکری شهید سلیمانی اشاره کرد و افزود: حاج قاسم یک نیروی انقلابی، جهادی و متعبد ولایت فقیه بود و هیچگاه ترسی از دشمن به خود راه نداد.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها