امام جمعه موقت اهواز در گفت‌وگو با دفاع پرس:

دنیا بار دیگر به لبیک خواهی مردم ایران از ولایت فقیه سر تعظیم فرود آورد

حجت‌الاسلام «میر‌احمدرضا حاجتی» گفت: با حماسه آفرینی مجدد ملت ایران و خوزستان قهرمان در راهپیمایی 22 بهمن، بار دیگر دنیا به لبیک خواهی مردم ایران از ولایت فقیه سر تعظیم فرود آورد.
کد خبر: ۳۸۳۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳ - 11February 2020

دنیا بار دیگر به لبیک خواهی مردم ایران از ولایت فقیه سر تعظیم فرود آورد

حجت‌الاسلام «میراحمدرضا حاجتی» امام جمعه موقت اهواز ضمن تبریک حماسه آفرینی مردم خوزستان در یوم الله 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز اظهار داشت: بار دیگر دنیا به لبیک خواهی مردم ایران از ولایت فقیه سر تعظیم فرود آورد.

وی افزود: هرگاه به وجود این ملت بزرگ نیاز بود بی هیچ چشمداشتی به صحنه آمدند و دین شان را به نظام، انقلاب، رهبری و خون پاک شهدا ادا کردند.

امام جمعه موقت اهواز گفت: با اینکه مدت‌هاست رسانه‌های بیگانه به صورت شبانه روزی در تلاش‌اند که حضور مردم را کمرنگ کنند اما شما رسانه ها شاهد و ناظر هستید که حتی دمای صفر درجه امروز شهر اهواز هم نتوانست گرمای حضور مردم را کمتر کند.

حاجتی افزود: دنیا بداند که نسل جوان و فرهیخته ما علیرغم مشکلات فراوان دست از اعتقاد به تدابیر رهبری برنمی دارند و مادامی که چنین است تمام دنیا شاهد این صحنه ها و حضورهای حماسی خواهند بود.

وی ضمن تاکید هوشیاری بیشتر جوانان نسبت به آینده گفت: آزمون دیگری در پیش است و به فرموده رهبر معظم انقلاب، انتخابات از خیلی امور واجب‌تر و ضروری‌تر است فلذا همین مردم انقلابی و بصیر و همین جوانان هوشیار باید بدانند که آزمون دوم اسفند هم باید همچون امروز با خروجی و ثبت بهترین و بالاترین نمره برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار