معاون فرهنگی قوه قضائیه:

حضور مردم در ۲۲ بهمن یک عبادت اجتماعی و سیاسی بزرگ است

حجت الاسلام هادی صادقی گفت: این صحنه حضور مردم در ۲۲ بهمن یک عبادت اجتماعی و سیاسی بزرگ است که باید به آن افتخار کرد.
کد خبر: ۳۸۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ - 11February 2020

حضور مردم در ۲۲ بهمن یک عبادت اجتماعی و سیاسی بزرگ استبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت الاسلام «هادی صادقی» معاون فرهنگی قوه قضائیه در سخنرانی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه اظهار داشت: مردم ایران طی ۴۱ سال پایمردی کردند و در تمام صحنه‌های سخت و آسان انقلاب ایستادند؛ در هشت سال دفاع مقدس، ایران در مقابل موشک باران‌ها مقاومت کرد و مردم در طول این ۴۱ سال همچنان وفادار و متعهد بودند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: مردم با اتحاد بین شیعه و سنی، مردم، مسئولان و روحانیت و تمام اقشار دیگر همچنان منسجم در صحنه حاضر هستند.

وی خاطرنشان کرد: این صحنه حضور مردم در ۲۲ بهمن یک عبادت اجتماعی و سیاسی بزرگ است که باید به آن افتخار کرد.

حجت الاسلام صادقی خطاب به شرکت کنندگان در این راهپیمایی بیان داشت: مردمی که در همه حالات پر مقاومت بودید و شکرگزار نعمت‌های خداوند هستید؛ یکی از نشانه‌های شکرگزاری شرکت در همین راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن و سایر حرکت‌ها و اجتماعات پرشور است. از جمله اجتماعاتی که ملت در مراسم تجلیل از حاج قاسم ایجاد کردند و در همه شهرها صحنه‌های بی نظیری خلق شد.

وی گفت: خداوند به خاطر این شکرگزاری ها در دنیا و آخرت جزای خیر به شما عنایت می‌کند چنانچه در دنیا عزت و سربلندی نصیب شما شده است و در بین همه ملت‌ها سربلند هستید.

معاون فرهنگی قوه قضائیه با اشاره به اینکه برخی کشورها معتقد بودند پس از شهادت حاج قاسم ایران انتقام‌ نخواهد گرفت، ادامه داد: اما آن چیزی که این امکان را فراهم می‌کند که ایران سیلی سختی به آمریکا بزند و ضربه اول را به او وارد کند و پایگاه عین الاسد را درهم بکوبد، پشتوانه مردمی است.

این مسئول تصریح کرد: شما مردم همواره متحد پشت سر رهبر ایستاده‌اید و آن مسیری را که در مسیر درست الهی قرار دارد یعنی مسیر مقاومت را با حضور شعار و مشت‌های گره کرده و مرگ بر آمریکاها تأیید می‌کنید.

‏وی ادامه داد: با همین حضورها و مشت‌های گره کرده خرج موشک‌ها فراهم شد و قدرت و اقتداری پدید آمد که توانستیم پس از ۷۰ سال آمریکا را در پایگاه خود سرنگون کنیم.

حجت الاسلام صادقی گفت: هم اکنون مشاهده می‌کنید آمریکا به ندرت آمار کشتگان خود را می‌دهند البته از کشتگان با تعبیر ضربه مغزی یاد می‌کنند و دیروز طبق آماری که اعلام کردند ۱۰۰ نفر ضربه خوردند و این نشان از خلق اقتدار توسط ملت مقتدر و قوی است.

وی ادامه داد: ما در تاریخ معاصر دو خط مهم هم در کشور خود و هم در سطح منطقه داشته‌ایم یکی خط مقاومت یعنی خط اسلام ناب محمدی (ص) و اسلام انقلابی امام و اسلامی که مردم مقاوم پشت آن حرکت کردند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه خاطرنشان کرد: اسلام توانسته است در درون جامعه خود یک اتحاد هم قومیتی و مذهبی، دینی و منطقه‌ای ایجاد کند و هم در بیرون از مرزهای خود توانسته است مسلمان و مسیحی، ترکمن عراق، ایزدی و تمام کسانی که تحت ظلم آمریکا و داعشی ها قرار گرفته‌اند را با خود متحد کند.

حجت الاسلام صادقی گفت: امروز می‌بینیم جوان مسیحی در رثای شهید قاسم سلیمانی می‌سراید و ترجمان آن را در بین هم کیشان خود پخش می‌کند و پشت سر رهبر ما ایستاده است و این به واسطه قدرت اسلام الهی است.

معاون فرهنگی قوه قضائیه افزود: امام از اول به ما یاد داد که مرگ بر آمریکا بگوییم و توی دهن آمریکا زد و تا امروز استکبار جهانی هر چه توطئه کرده نتوانسته قدمی بردارد و نقشه‌های آن نقش برآب شده است و ما ملت توانستیم مشت محکمی بر دهان آنها بزنیم.

این مسئول القای طرز تفکر آمریکایی و تغییر سبک زندگی مردم ایران را از مهم‌ترین دسیسه‌های آمریکا طی این ۴۱ سال عنوان کرد و گفت: شهید حاج قاسم فقط داعش را از ما دور نکرد اگرچه دور کردن این گروه خشن که توسط اروپا و آمریکا و کشورهای عرب حمایت تسلیحاتی و مالی می‌شد کار کوچکی نبود.

حجت‌الاسلام صادقی ادامه داد: خط مقاومت توانست در فلسطین عزت فلسطینی‌ها را با آنها برگرداند، توانست خط سازش و تمام دسیسه‌های دشمنان را به شکست بیانجامد و پیمان‌های آنها را بی اساس کند.

وی افزود: خط مقاومت پیمان‌های دشمنان را در هم شکست و در یک خط انقلابی و مقاومت به الهام از امام (ره) و با هدایت‌های مقام معظم رهبری که در فلسطین شکل گرفت از جمله جنبش حماس، جنبش جهان اسلام و حزب الله لبنان که در چندین جنگ توانستند صهیونیست‌ها را زمین‌گیر کنند.

معاون فرهنگی قوه قضائیه گفت: اگر چه جنایت‌های بزرگی در این بین انجام شد و بسیاری را شهید کردند اما تا قبل از خط مقاومت دست به چنین جنایت‌هایی می‌زدند ولی با پدید آمدن خط مقاومت نهضت‌هایی برپا شد از جمله انتفاضه سنگ، جنگ‌های ۲۲ روزه و ۸ روزه در نوار غزه و جنگ ۳۳ روزه در لبنان مشت محکمی بر دهان اسرائیل زد و کاری کرد که ادعاهای از نیل تا فرات را به گوشه‌ای کشانده و زیر سنگر گنبد آهنین خود مخفی شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها