مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مردم اهواز امروز در راهپیمایی 22 بهمن همچون کارون خروشیدند

سردار «عباس یوسفی» گفت: مردم اهواز امروز هم بار دیگر همچون کارون خروشیدند تا نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را همراه با سیلاب حضورشان به دره‌های خفت و خواری سرازیر کنند.
کد خبر: ۳۸۳۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ - 11February 2020

سیلاب حضور مردم دیار کارون، نقشه های شیطانی دشمن را به دره های خفت و خواری برد

سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در اهواز، ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم اهواز اظهار داشت: انتظاری غیر از این نباید داشت از مردمی که 8 سال دفاع مقدس را تجربه کردند و میزبان بیش از هفتاد درصد جغرافیای مبارزه با رژیم بعث عراق به پشتیبانی از استکبار جهانی بودند.

وی افزود: این مردم خاک خورده سرزمین شلمچه هستند و وضو گرفته آب رودخانه کارون و اروند و هرگز از آرمان‌های بلند نظام، انقلاب و رهبرشان پا پس نمی‌کشند و همواره طلایه‌دار و مرزدار حضورهای حماسی بوده، هستند و خواهند بود. مردم اهواز امروز هم بار دیگر همچون کارون خروشیدند تا نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را همراه با سیلاب حضورشان به دره های خفت و خواری سرازیر کنند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان حضور دوشادوش رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با دانش‌آموزان و دانشجویان جوان اهوازی را از برکات انقلاب دانست و گفت: این جوانان همان سربازان رهبر کبیر انقلاب اسلامی هستند که همزمان با درخت تنومند انقلاب رشد کردند، جوانه زدند و امروز در خیابان های اهواز شاهد ثمره حضور با صلابت‌شان هستیم.

یوسفی خون شهید سلیمانی را وحدت بخش خواند و متذکر شد: زندگی سردار سلیمانی و مبارزاتش توام با وحدت بین کشورهای مسلمان و مظلوم بود و اکنون نیز برکات خون پاکش مایه وحدت و جوشش بیشتر ملت در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار