مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران:

شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهنده اقتدار کشور است

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران، گفت: شکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاری در چشم دشمنان است که اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نشان داد.
کد خبر: ۳۸۳۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۷ - 11February 2020

ترامپ از توهم دست بر دارد/ ایرانیان برای دفاع ازکشور ید واحد هستنداکبر حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به شکوه حضور ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم در این روز مهم و سرنوشت‌ساز بار دیگر تعهدپذیری نسبت به آرمان‌های امام راحل و شهدای عزیزمان را به نمایش گذاشتند که همین مسئله منجر به عقب‌نشینی دشمنان از تحقق اهداف و سیاست‌های ضدایرانی‌شان می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان وحدت و همدلی مردم ما با مسوولان را برنمی‌تابند، گفت: مردم امروز با حضور حداکثری خود دعوت مقام معظم رهبری را لبیک گفتند و نشان دادند همواره پشتیان نظام و ولایت بودند، هستند و خواهند بود.

مدیر کل خانه ایثارگران استان تهران گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام مقتدر است و حضور سیل جمعیت در راهپیمایی امروز تهران گواه حمایت و پشتیبانی مردم و اقتدار نظام است.

حیدریان با اشاره به چهلمین روز درگذشت سردار حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: حضور میلیونی ملت ایران در آیین تشییع پیکر مطهر سردار نشان داد مردم تا آخرین نفس پای آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و اکنون بار دیگر با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن برگ زرین دیگری در دفتر انقلاب رقم زدند.

وی اضافه کرد: ملت ایران در عرصه‌های مختلف با حضور پرشور مشتی محکم بر دهان یاوه‌گویان زدند و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم‌شان ناامید کردند.

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران خاطرنشان کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز مقدمه حضور با شکوه در انتخابات و سهیم شدن در سرنوشت کشور است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار