زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان:

مردم خوزستان با حضور پرشورشان بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ولایت‌فقیه نشان دادند

«سید محمد علی موسوی جزایری» گفت: حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن بصیرت و آگاهی مردم ایران و خوزستان را نشان می‌دهد و مردم خوزستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه نشان دادند.
کد خبر: ۳۸۳۸۶۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵ - 11February 2020

مردم خوزستان با حضور پرشورشان بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و ولایت‌فقیه نشان دادند

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری» زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور گسترده مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن بصیرت و آگاهی مردم ایران و خوزستان را نشان می‌دهد و مردم خوزستان با حضور پرشور خود بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه نشان دادند.

وی افزود: مردم در 40 سال گذشته وفاداری و علاقه خود را به انقلاب اثبات کردند و با ایستادگی خود در برابر فتنه‌های دشمن عرصه را بر دشمن تنگ کردند.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان عنوان کرد: حضور مردم در 22 بهمن نشان داد که همه اقوام خوزستان برای تحقق آرمان مشترک گام برمی‌دارند و باعث هراس دشمنان شدند.

وی گفت: مردم خوزستان با حضور پرشور خود نشان دادند که از بیعت خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی جدا نمی‌شوند و به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها