جانشین قرارگاه منطقه‎­ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران:

مجاهدت شهدای جبهه مقاومت خط بطلانی بر توطئه‌­های منطقه‌­ای دشمن بود

سردار مجیدرضا حسن­‌زاده با بیان اینکه جبهه مقاومت از افتخارات انقلاب اسلامی است، گفت: سردار سلیمانی و سایر شهدای محور مقاومت با اتکا به خداوند و به برکت ایمان و اخلاص، توانستند توطئه­‌های شوم جبهه استکبار را که سال‌­ها برای این منطقه برنامه‌ریزی شده بود نقش بر آب کنند.
کد خبر: ۳۸۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰ - 11February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌­پرس از تربت حیدریه، مراسم اربعین شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «مجیدرضا حسن‌­زاده» جانشین قرارگاه منطقه­‌ای ثامن­‌الائمه (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران، خانواده شهدا و اقشار مختلف مردم در بقعه متبرکه بی­‌بی حسنیه تربت حیدریه برگزار شد.

سردار حسن‌­زاده در این مراسم اظهار داشت: در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران در کانون نزاع­‌ها و بحران­‌های غرب آسیا قرار داشت، اما جبهه مقاومت به فرماندهی شهید سلیمانی با ایمان و اخلاص مجاهدانه خود بساط داعش، مولود تفکر آمریکا و عربستان سعودی را برچیدند و امنیت و عظمت را برای امت اسلامی و جهان اسلام به ارمغان آوردند.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت از افتخارات انقلاب اسلامی است. سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و سایر شهدای محور مقاومت با اتکا به خداوند و به برکت ایمان و اخلاص، توانستند توطئه‌­های شوم جبهه استکبار را که سال­‌ها برای این منطقه برنامه­‌ریزی شده بود نقش بر آب کنند.

حسن­‌زاده بیان داشت: حاج قاسم سردار مبارزه با تروریسم بین‌­المللی و سیدالشهدای جبهه مقاومت شد و امنیت، اقتدار و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون تلاش‌­های مجاهدانه او و همرزمان شهیدش است.

وی به جامعیت و تدبیر کامل سردار دل­‌ها اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام با دشمنان اشداء علی الکفار و با دوستان رحماء بینهم بود و تدابیر ارزشمند او در جبهه مقاومت مثال­‌زدنی است.

جانشین قرارگاه منطقه‌­ای ثامن‌­الائمه (ع) به ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی اشاره کرد و ابراز داشت: حاج قاسم یک نیروی انقلابی، جهادی و مطیع ولایت بود و هیچگاه ترسی از دشمن به خود راه نداد.

حسن­‌زاده در پایان گفت: دشمن بداند که با شهادت سردار طهرانی­‌مقدم قدرت موشکی جمهوری اسلامی از موشک‌­های کروز به بالستیک نقطه‌­زن، افزایش پیدا کرد و به اوج فناوری دنیا رسید و امروز با شهادت حاج قاسم، بساط شرارت­‌آمیز آمریکایی­‌ها از منطقه برچیده خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها