سردار رضایی خبر داد؛

نام‌گذاری یگان‌های مرزی کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

فرمانده مرزبانی ناجا از نام‌گذاری تعدادی از یگان‌های مرزی کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مناسبت اربعین شهادت این مجاهد اسلام خبر داد.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 12February 2020

نام‌گذاری یگان‌های مرزی کشور به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «قاسم رضایی» با اعلام این خبر، اظهار داشت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و به پاس تجلیل از سال‌ها مجاهدت و ایثارگری سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اربعین شهادت این شهید بزرگوار و همرزمانش در جبهه مقاومت، ۱۶ پاسگاه مرزی، پنج گردان آموزشی مراکز آموزش مرزبانی و ستاد مرزبانی نیروی انتظامی به نام این شهید بزرگوار تغییر نام پیدا کرد.

سردار رضایی با اشاره به خدمات بزرگ و ارزنده سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی برای مردم کشورمان و حضور در جبهه‌های حق علیه باطل، افزود: نام‌گذاری برخی از پاسگاه‌های مرزی به نام این شهید بزرگوار، کمترین اقدام مرزبانان برای قدرشناسی از خانواده ارزنده این سرباز ولایت است.

بنا بر این گزارش، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بامداد روز جمعه ۱۳ دی‌ماه ۹۸ بر اثر حمله هوایی ارتش تروریست آمریکا در نزدیکی فرودگاه بغداد به همراه ۹ نفر از رزمندگان جبهه مقاومت به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار