سرلشکر سلامی:

ملت ایران مسیر انقلاب را با قدرت ادامه می‌دهند

فرمانده کل سپاه گفت: به‌رغم تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، امروز ایران اسلامی در قله‌های اعتبار، منزلت، شکوه، عظمت و پیشرفت قرار دارد و ملت ایران در ۲۲ بهمن‌ماه ثابت کردند که مسیر انقلاب را با قدرت ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۳۸۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ - 12February 2020

ملت ایران در ۲۲ بهمن ثابت کردند که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قدرت ادامه می‌دهند / رسالت اصلی دانشگاه جامع امام حسین (ع) پیشگامی در عرصه علوم جدید استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز (چهارشنبه) در آیین رونمایی از کتاب‌های «روایت پدرخوانده» و «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی» که در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد، اظهار داشت: بر اساس تدبیر و اندیشه مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا راه سعادت جامعه ما قوی شدن است.

وی ادامه داد: ما زمانی قوی می‌شویم که تولید قدرت بر اساس ظرفیت‌های درونی جامعه اتفاق بیفتد؛ زمانی که عالِم باشیم و به علوم و فنون زمان مسلط شویم.

فرمانده کل سپاه رسالت اصلی دانشگاه جامع امام حسین (ع) را پیشگامی در عرصه تولید علم و فناوری‌های جدید عنوان و تأکید کرد: این دانشگاه علاوه بر رسالت جهانی شدن در عرصه‌های علم و فناوری، باید پرچم‌دار و پیشگام تمدن‌سازی اسلامی نیز باشد.

سرلشکر سلامی افزود: دانشگاه تراز انقلاب دانشگاهی است که در لبه مرز‌های علم و فناوری قرار داشته و در عین حال به لحاظ فرهنگی، اجتماعی و الگو‌های تربیتی دانشگاهی تمدن‌ساز باشد؛ این رسالت خطیر در کتاب «دانشگاه تراز انقلاب اسلامی» منعکس شده و دانشگاه جامع امام حسین (ع) برای تحقق این هدف بلند برنامه‌ریزی می‌کند.

وی در ادامه عنوان کرد: کتاب دیگر هم «روایت پدرخوانده» است که به استنادِ اسناد لانه جاسوسی آمریکا، وضعیت رژیم طاغوتی پهلوی را که سرشار از استبداد سیاسی و وابستگی در تمامی عرصه‌ها به آمریکاست، بیان می‌کند.

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: این کتاب می‌تواند مبنایی برای ارزیابی این موضوع باشد که چرا انقلاب اسلامی شکل گرفت؛ انقلابی که رخ داد تا کشور را از اسارت طاغوت نجات دهد و به دوران شکوفایی اسلامی که در آن استقلال، آزادی و حاکمیت ارزش‌های الهی می‌درخشد، برساند.

سرلشکر سلامی با تأکید بر اینکه مسیر سختی برای تثبیت استقلال، عزت و سرافرازی این سرزمین طی شده است، گفت: امروز به فضل الهی، ایران اسلامی به‌رغم تمامی توطئه‌ها و خباثت‌های دشمنان، در قله‌های اعتبار، منزلت، شکوه، عظمت و پیشرفت قرار دارد و ملت عزیز ایران در ۲۲ بهمن‌ماه ثابت کردند که مسیر انقلاب را بی‌هیچ تردیدی با قوت و قدرت ادامه می‌دهند و رهبری عزیز و حکیم و ملت ایران و دین مبین اسلام، بهترین سرمایه ما برای پیشرفت‌های بزرگ است.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار