امام جمعه قصرشيرين:

شهید سلیمانی با رشادت‌های خود همه دنیا را متحیر کرده بود

حجت الاسلام علی ملکی گفت: سپهبد شهید قاسم سلیمانی با رشادت‌های خود برای آزادی مسلمانان و دیگر انسان‌های بیگناه، دنیا را متحیر کرد.
کد خبر: ۳۸۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ - 12February 2020

شهید سلیمانی با رشادت‌های خود همه دنیا را متحیر کردبه گزارش دفاع‌پرس از كرمانشاه، حجت الاسلام «علی ملکی» امام جمعه قصرشیرین روز چهارشنبه در آیین اربعین شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت و یادواره شهدای شهرستان قصرشیرین با قدردانی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اظهار داشت: شهید حاج قاسم سلیمانی با رشادت‌های خود برای آزادی مسلمانان و دیگر انسان‌های بیگناه، دنیا را متحیر کرد.

امام جمعه قصرشیرین از دستاوردهای بزرگ شهید سلیمانی را نابودی داعش بیان کرد و گفت: اخلاق، تقوای الهی، خضوع و تواضع و مردمداری  از ویژگی های این شهید والامقام بود.

وی اضافه کرد: دشمن نتوانست حاج قاسم را در میدان جنگ شهید کند، از این رو ناجوانمردانه این سردار رشید اسلام را به شهادت رساند.

ملکی اظهار داشت: سردار سلیمانی یک شخص نبود بلکه به تنهایی ارتش یک نفره رهبر معظم انقلاب بود که هرجا نام ایشان برده می شد، لرزه بر پیکره استکبار و تروریستان می افتاد.

امام جمعه قصرشیرین گفت: حاج قاسم به تنهایی دشمنان را زمین گیر کرد و باعث آزادی مسلمانان در کشورهای منطقه از چنگال تروریستان شد.

 ملکی در ادامه مسوولان را به تاسی از شهید سلیمانی و دیگر شهدای والامقام به خدمتگزاری به مردم فراخواند و ادامه داد: مسوولیت ها به عنوان امانت در دستان ما هستند از این رو ما باید از این دوران به عنوان فرصتی برای خدمت به مردم استفاده کنیم.

سرهنگ پاسدار «مرادعلی حسنی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین نیز با بزرگداشت یاد شهید حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدا گفت: وظیفه کنونی همه ما تاسی از شهدا است.

سرهنگ حسنی افزود: ما باید در همه عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی حضوری فعال داشته باشیم و با تقویت وحدت و انسجام اجازه ندهیم دشمن در بین ما نفوذ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار