اعلام آمادگی صداوسیمای مرکز خوزستان برای همکاری همه جانبه در حوزه دفاع مقدس

«مسلم رحیمی» از آمادگی صداوسیمای مرکز خوزستان برای همکاری همه جانبه در برنامه‌های محوری دفاع مقدس خبر داد و گفت: نیاز است که کارگروه مشترکی در این زمینه تشکیل شود تا برنامه‌های مد‌نظر را برای تولید و انتشار به سرانجام مطلوب برسانند.
کد خبر: ۳۸۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲ - 13February 2020

اعلام آمادگی صداوسیمای مرکز خوزستان برای همکاری همه جانبه در حوزه دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با «مسلم رحیمی» مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان  دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این جلسه «مسلم رحیمی» مدیر‌کل صدا و سیمای مرکز خوزستان ضمن اعلام گزارشی از فعالیت های اخیر این سازمان در حوزه دفاع مقدس و کلید زدن سه اثر تلویزیونی در این زمینه اظهار داشت: رسانه های استان خوزستان باید بیشترین تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس را داشته باشند و بسیاری از محتوای رسانه های کشور در این زمینه را نیز تامین کنند.

مسئول کمیته رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از آمادگی صداوسیمای مرکز خوزستان برای همکاری همه جانبه در برنامه‌های محوری دفاع مقدس خبر داد و گفت: نیاز است که کارگروه مشترکی در این زمینه تشکیل شود تا برنامه های مد نظر را برای تولید و انتشار به سرانجام مطلوب برسانند.

در ادامه سردار «عباس یوسفی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم خوزستان در راهپیمایی 22 بهمن و بازتاب مطلوب رسانه‌ای این حماسه توسط افسران جنگ نرم در صداوسیما عنوان کرد: شگردهای خصمانه و رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب برای همه رو شده و دیگر مردم هوشیار و بصیر ما فریب تبلیغات دروغین آنها را نمی‌خورند.

وی افزود: چقدر بی‌شرمانه است که رسانه‌های معاند و ذلیل استکباری، حضور میلیونی مردم در صحنه‌ها و مناسبت‌های مختلف را سانسور و یا حذف می‌کنند و از طرف دیگر حضور چندین نفری عده‌ای فریب خورده را چنان در بوق و کرنا می‌کنند که کشور عزیزمان را نابهنجار و پر از آشوب نشان دهند.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان رسالت رسانه‌ها به خصوص صداوسیمای مرکز خوزستان را زینب‌وار خواند و تصریح کرد: کار رسانه‌ای در استانی که همواره خاکریز اول دفاع از خاک و ناموس و آرمان های متعالی نظام و انقلاب بوده است، کار ساده‌ای نیست و جا دارد همین جا و از طریق خبرگزاری دفاع مقدس مراتب تقدیر خود را از زحمات شبانه روزی مدیرکل و کارکنان صداوسیمای مرکز خوزستان بابت انعکاس انقلابی حماسه های مردم اعلام کنم و بگویم که در جنگ رسانه‌ای و نرم امروز دنیا، شما سربلندتر از همیشه حضور داشته‌اید.

یوسفی به موضوع تقویت کمیته رسانه‌ای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس پرداخت و افزود: در قدم اول خواستار همکاری بیشتر در حوزه رسانه و دفاع مقدس و به خصوص راه‌اندازی برنامه‌ای رادیویی در این زمینه هستیم و آمادگی خود را بابت پوشش اخبار هفتگی حوزه دفاع مقدس اعلام می‌کنیم تا بتوانیم اخبار گوناگون این حوزه را به اطلاع مخاطبان در پایتخت دفاع مقدس برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها