مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

بانوان فاطمی سرزمین‌مان فاتح مردانه‌ترین سنگرهای تاریخ بوده‌اند

سردار «عباس یوسفی» گفت: باید برای ثبت و ضبط ایثار و شهامت بانوان سرزمین‌مان تلاش کنیم و این بانوان فاطمی مردانه‌ترین سنگرهای تاریخ را فتح کردند.
کد خبر: ۳۸۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰ - 13February 2020

بانوان فاطمی سرزمین مان، فاتح مردانه ترین سنگرهای تاریخ بوده اند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، آیین گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و تجلیل از مقام شامخ زن امروز در سالن جلسات اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با مرثیه‌سرایی در وصف بانوی دو عالم همراه بود سردار «عباس یوسفی» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن پاسداشت مقام زن و تاکید بر مقام مادر در دین مبین اسلام اظهار داشت: اگر نتوانیم به رسالت خطیرمان در باب انتقال فداکاری های زنان سرزمین مان به خصوص در دوران دفاع مقدس به خوبی عمل کنیم برای همیشه بدهکار تاریخ خواهیم شد.

وی افزود: مادران، همسران و دختران شهدا و رزمندگان تمام زندگی شان عبادت بود چرا که روزها و سال‌ها به خاطر حفاظت از دین و نظام و انقلاب و آرمان‌های بلند رهبرشان، هم پدر بودند، هم مادری کردند و هم اسلحه به دست گرفتند و عازم میدان مبارزه شدند و به جرات می‌گویم شما این خصایص بارز و فاطمه‌گونه را در هیچ نقطه‌ای از دنیا نمی‌بینید.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان  اشاره‌ای هم به خانواده های شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت داشت و با تجدید خاطره‌ای گفت: کجای دنیا سراغ دارید که بانویی حاضر باشد با یک فرمانده تماس بگیرد تا از او بخواهد که به شوهرش اجازه بدهد کیلومترها از مرز کشورش فاصله بگیرد و راهی سنگر مبارزه و دفاع از حرم آل‌الله شود. باید برای ثبت و ضبط این همه گذشت و ایثار و شهامت بانوان سرزمین‌مان تلاش کنیم. بانوانی فاطمی که مردانه‌ترین سنگرهای تاریخ را فتح کردند.

در پایان این آیین از بانوان شاغل در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اهداء لوح سپاس و هدایایی، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار