ساخت بزرگترین چهل‌چراغ ایران توسط دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع)

بزرگ‌ترین چهل‌چراغ ایران در مسجد امام حسن مجتبی (ع)، توسط دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) ساخته شد.
کد خبر: ۳۸۴۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ - 13February 2020

ساخته شدن بزرگترین چهلچراغ ایران توسط دانشجویان دانشگاه افسری امام حسین (ع)به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، بزرگترین و پرقطعه‌ترین چهل‌چراغ ایران در آستانه چهل یکمین بهار انقلاب اسلامی در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) رونمایی شد.

سردار حمید اباذری جانشین دانشگاه در این مراسم گفت: به همت و تلاش جهادی و شبانه روزی بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان بزرگ‌ترین چهلچراغ ایران اسلامی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) این دانشگاه ساخته شد.

جانشین دانشگاه در ادامه گفت: امروز در آستانه چهل یکمین سالگرد پیروزمندانه انقلاب اسلامی این افتخار نصیب ما شد تا بزرگترین چهلچراغ ایران اسلامی را در مسجد دانشگاه که مزین بنام امام حسن مجتبی (ع) می‌باشد ساخته و نصب گردد و انشاءالله به زودی زود و به مدد خداوند متعال چهل‌چراغی باشکوه و عظیم‌تر از این در آستان امام حسن مجتبی (ع) خواهیم ساخت.

وی افزود: این چهل‌چراغ که با وزن ۱۳۰۰ کیلوگرم، ارتفاع بیش از ۱۰ متر با عرض ۶ متر در ۹ طبقه ساخته شده است با یک میلیون و ۲۸۰ هزار قطعه ساخته شده و ساخت این چهل‌چراغ طی ۵ ماه به طول انجامید.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار