نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

سردار سلیمانی اسوه تدبیر و ایستادگی برای رسیدن به آرمان‌ها‌ست

حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» با بیان اینکه عزم و اراده آهنین راه رسیدن به اهداف و آرمان‌هاست، گفت: توحید، توکل، توسل، مطیع محض ولایت بودن و تدبیر و برنامه‌ریزی رمز موفقیت سردار شهید سلیمانی بود.
کد خبر: ۳۸۴۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲ - 13February 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام «سید احمدرضا شاهرخی» امروز در مراسم افتتاح کانون فرهنگی هنری سردار شهید سلیمانی در خرم آباد و مراسم گرامیداشت اربعین شهادت سپهبد سلیمانی اظهار داشت: مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن امسال در سایه بصیرت و هوشیاری مردم و حضور جوانان مومن و انقلابی باشکوه و دشمن شکن برگزار شد.

امام جمعه خرم آباد، ابراز داشت: حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دل‌های دوستان نظام و ملت ایران را شاد و موجب عصبانتیت دشمنان شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید سردار سلیمانی، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم استان، عنوان کرد: هر انقلاب و فعالیت همراه خودش فراز و نشیب دارد و سختی و آسانی دارد.

شاهرخی اضافه کرد: هرچه عزم اراده در راه رسیدن به اهداف و آرمان‌ها محکم‌تر باشد سختی‌ها و مشکلات کوچک می‌شوند.

این مسئول با بیان اینکه هیچ سختی نیست که در مقابل عزم و اراده آهنین انسان مغلوب نشود، افزود: سختی‌ها و مشکلات در نظر افراد سست اراده بزرگ جلوه داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان خاطرنشان کرد: رسیده به اهداف و آرمان‌ها، به این بستگی دارد که ما به چه میزان خودمان را برای رسیدن به پیشرفت و تعالی آماده کرده باشیم.

وی با اشاره به اینکه سیره و منش امام خمینی (ره) اسوه تلاش برای تحقق اهداف و آرمان‌هاست، گفت: امام خمینی در سال 42 با اراده محکم در برابر نظام دو هزار و 500 ساله نظام ظلم و بیداد شاهنشاهی قد علم کرد.

شاهرخی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) به عنوان عارف و سالکی الهی در برابر دنیای استکبار قد علم کرد، افزود: ترس در وجود امام خمینی (ره) معنا نداشت.

این مسئول با بیان اینکه سختی‌ها و مشکلات در یاس و نا‌امیدی بزرگ می‌شوند، افزود: در سایه تلاش و برنامه‌ریزی توطئه‌های دشمنان ناکام خواهند ماند.

امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هم کسی بود که مشکل و مانع برایش معنی نداشت، اضافه کرد: توحید، توکل، توسل، مطیع محض ولایت بودن و تدبیر و برنامه‌ریزی رمز موفقیت سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه دلها نسبت به سردار سلیمانی مملو از عشق و محبت بود، افزود: این سردار عزیز به خوبی در برابر نظام سطله قد علم کرد و برای دفاع از مظلومان و اسلام ناب جنگید.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه بصیرت، وحدت و همدلی رمز موفقیت در برابر توطئه های دشمنان است، اظهار داشت: ملت ما امروز عزم و اراده آهنین دارد که به قله های رفیع برسد.

در این مراسم از تابلوی کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی مسجد امام حسن عسکری (ع) رونمایی شد.

همزمان با اربعین سردار شهید سلیمانی کانون فرهنگی هنری سردار سلیمانی در مسجد امام حسن عسکری (ع) شهرستان خرم آباد افتتاح شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار