سردار شریف:

ماموریت اصلی سردار سلیمانی برقراری امنیت در کشور بود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جریان رسانه‌ای دشمن طی سال‌های گذشته علیه ماموریت‌های سردار سلیمانی خیلی فضاسازی می‌کردند، چرا که ماموریت اصلی او برقراری امنیت برای کشور بود.
کد خبر: ۳۸۴۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۵ - 13February 2020

ماموریت اصلی سردار سلیمانی برقراری امنیت در کشور بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز، در مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی که در مصلای امام خمینی(ره) ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: 40 روز است مردم عزادار شهادت سردار سلیمانی هستند، ایشان جزو چهره‌های محبوب کشور در همه نظرسنجی‌های داخلی و خارجی هستند، اما هیچ کس باورش نمی‌شد ایشان از این میزان محبوبیت برخوردار باشند.

وی افزود: جریان رسانه‌ای دشمن طی سال‌های گذشته علیه ماموریت‌های سردار سلیمانی خیلی فضاسازی می‌کردند، چرا که ماموریت اصلی او برقراری امنیت برای کشور بود، اگر داعش به مرزهای کشور ما می رسید و یکی از شهرهای ما را تصرف می کرد میلیون ها تومان بیشتر از آنچه سردار برای از بین بردن داعش در خارج از مرزهای کشور هزینه کرد، صرف می شد و به همین دلیل دشمن اقدام‌به تخریب وی می کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه مردم ما قدرشناس زحمات مدافع حرم و سردار سلیمانی هستند، بیان کرد: مردم ایران اسلامی با قدرشناسی که داشتند، با رستاخیزی که در پی شهادت این شهید به وجود آوردند و با دادن مدال خدمت به خدمتکاران و فرزندان خودشان، محبوبیت او را به رخ دنیا کشیدند، دستاورد سردار سلیمانی در دفاع مقدس و دفاع از حرمین شریفین برای ما روشن است، اما دستاوردها برای امت اسلامی خیلی بیشتر است.

سردار شریف گفت: قدر این نعمت بزرگ را بدانیم شاید زیباترین تصویر و تعبیری که از این موضوع می شود داشت، این است که مردم یکبار دیگر مثل بهمن ۵۷ گرد خورشید تابان ولایت جمع شدند، روزی که رهبر معظم انقلاب بر پیکر ایشان در دانشگاه تهران اقامه نماز کردند یک روز تاریخی بود.

وی با اشاره به اینکه سردار قاسم سلیمانی یک بچه روستایی بود که برای تحقق فرمان امام و رهبری سر از پا نشناخت، اضافه کرد: این شهید والامرتبه 40 سال مجاهدت در عرصه های سخت را تجربه کرد و دیدید که چگونه ولی امر مسلمین جهان که پدر معنوی این سرزمین و امت اسلامی است، به او اجر و پاداش داد، حتی مدال ذوالفقار در مقابل نمازی که مقام معظم رهبری بر پیکر این شهید خواندند بسیار ناچیز بود.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به حضور ۱۲ میلیون نفری مردم در دانشگاه تهران و اقامه نماز بر پیکر شهید سلیمانی، گفت: ۱۲ میلیون نفر عهد بستند، قدر سردار فداکار را امت اسلامی دانستند و با تدابیر و راهنمایی های مقام معظم رهبری توطئه های دشمنان را در هم شکستند.

سردار شریف گفت: آمریکایی ها مستاصل شدند چرا که قاسم سلیمانی طراحی های آنها را که تسلط بر جغرافیای این مناطق به ویژه نفت و گاز و بازار منطقه و دیگر ایجاد امنیت برای رژیم صهیونیستی را به شکست منجر کرد.

وی ادامه داد: آمریکایی ها که از حضور مستقیمشان در منطقه نفعی نبردند، تلاش کردند جامعه عراق، لبنان و ایران را به بهانه مشکلات معیشتی به هم بریزند، آنها گفتند اگر سردار سلیمانی را ترور کنیم طرح های بعدی ما به خوبی پیش می رود ولی اشتباه بزرگی کردند، آمریکایی ها در افغانستان، عراق و فلسطین بزرگان بسیاری را ترور کردند آیا این ترور برای آنها نفعی داشت هرگز چنین نیست و همه طراحی های آمریکا به شکست منجر شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ترور قاسم سلیمانی و مهندس ابومهدی آزادی فلسطین و بیت المقدس را به همراه خواهد داشت، امروز دیگر عراق لبنان، سوریه و فلسطین آگاه تر شده اند ماموریت قاسم سلیمانی توانمندسازی جبهه مقاومت برای مبارزه با صهیونیست ها بوده است و آمریکایی ها تلاش کرده اند درگیری ها را به داخل کشورهای امت اسلامی برسانند اما کور خوانده اند وعده خداوند حق است و آنها شکست خواهند خورد.

سردار شریف تاکید کرد: داعش از لحاظ پول و تسلیحات و تجهیزات و فضای جغرافیایی امکانات بیشتری از ما داشت اما حجت شرعی برای کارشان نداشتند و همین موجب شکست شان شد.

وی افزود: با حمله به عین‌الاسد حیثیت آمریکایی ها در جهان زیر سوال رفت سابقه نداشته کسی پایگاه آمریکایی را مورد اصابت قرار دهد هر چند این فقط یک سیلی بود اما سیلی سخت و تعیین کننده بود سیلی ای بود که اخراج آمریکایی‌ها از منطقه را حتمی و قطعی کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یک سرمایه مهم آمریکایی ها داشتند و آن هم‌ هژمونی نظامی شان بود، حزب بعث صدام‌، القاعده و داعش را از دست داده بودند فقط هیبت نظامی مانده بود که آنهم فرو ریخت و سیلی دوم‌ را شما مردم در روز ۲۲ بهمن به آمریکایی ها زدید که تعیین کننده بود و به فضل الهی با اراده مصمم سیلی سوم با حضور شما در انتخابات دوم اسفند به صورت آمریکایی ها نواخته خواهد شد و با حضور آگاهانه و پرشور شما در پای صندوق های رای دشمن مایوس می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها