فرمانده سپاه ناحیه بابل:

حضور بسیجیان در صحنه تجدید بیعت با رهبری و شهدا است

«مرتضی رمضانی» گفت: حضور بسیجیان در رزمایش اقتدار «رزم آوران علوی» تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بویژه سردار حاج «قاسم سلیمانی» است.
کد خبر: ۳۸۴۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۷ - 13February 2020

حضور بسیجیان در صحنه‌ خط نشانی برای دشمنان داخلی و خارجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «مرتضی رمضانی» فرمانده سپاه ناحیه بابل امروز در سومین مرحله همایش «اقتدار رزم آوران علوی» مازندران در سالن ورزشی شهید سجودی بابل، با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و بیش از هزار و 740 شهید شهرستان و شهید حاج «قاسم سلیمانی»، اظهار داشت: این همایش با حضور بسیجیان گردان‌های امام علی (ع)، فاتحین، بیت المقدس، ذوالفقار، امام حسین (ع) از شهرهای مختلف استان به میزبانی شهرستان بابل برگزار شد.

رمضانی ادامه داد: 41 سال ایثار، اخلاص، مقاومت و ایستادگی ثمره اش امروز این است که انقلاب اسلامی الگوی همه آزادی خواهان دنیا است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب و ملت 41 سال تلاش و توطئه کردند و با برنامه ریزی خود نتوانستند در مقابل مقاومت و ایستادگی ملت بزرگ ایران اسلامی کاری از پیش ببرند.

این مسئول با بیان اینکه این رزمایش یک برنامه و رزمایش ساده نیست، گفپت: از روزهای اولیه پیروزی انقلاب دشمن تلاش کرد تا انقلاب شکوهمند ما را ساقط کند و سد راه پیشرفت انقلاب اسلامی بشود و توطئه‌های مختلفی را برنامه ریزی کرد اما به واسطه حضور بسیجیان در صحنه‌های مختلف باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان بویژه استکبار جهانی و آمریکای جهانخوار شد.

رمضانی ادامه داد: این آمادگی بسیجیان و نمایش اقتدار و رزمایش هشداری برای دشمنان داخلی و خارجی جمهوری اسلامی است که بسیجی سرزنده و بانشاط و پویا آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن در راهبردهای خود فکر می‌کند با به شهادت رساندن سرداران و فرماندهان مخلص و شجاع و سردار عزیز حاج «قاسم سلیمانی» می‌توانند حرکت انقلاب اسلامی را متوقف کنند، اما اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند.

این مسئول گفت: ملت ما در طول 41 سال انقلاب نشان داد و ثابت کرد پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام ایستاده است و از روزهای اولیه پیروزی دست بیعت با امام دادند و بعد از دوران دفاع مقدس و ارتحال امام دست بیعت با مقام معظم رهبری دادند و تا ظهور حضرت ولیعصر (عج) ایستاده اند.

وی ادامه داد: این حضور شما بسیجیان در رزمایش اقتدار، خط نشانی است برای دشمنان داخلی و خارجی ما و بیعتی است با مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و همه شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی و بویژه سردار حاج «قاسم سلیمانی».

فرمانده سپاه بابل با بیان اینکه با این اقتدار همه به استقبال روز دوم اسفند روز سرنوشت انقلاب اسلامی می‌رویم، گفت: با حضور خوبی که در پای صندوق‌های رای داریم ضمن بیعت با آرمان حاج «قاسم سلیمانی» عزیز، هم استحکام نظام و وفاداری به انقلاب را به نمایش خواهیم گذاشت و هم با انتخاب اصلح خود یک مجلس انقلابی شکل خواهیم داد تا از آرمان امام و شهدا دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار