سردار سلامی:

سیلی به آمریکا تا اخراج آخرین آمریکایی از بلاد اسلامی ادامه خواهد داشت/ قاسم سلیمانی خون بهای آرامش یک امت بود

فرمانده کل سپاه گفت: آمریکا سیلی خورد اما سیلی بزرگ و نهایی ادامه دارد تا آخرین آمریکایی از بلاد اسلامی خارج شود و این نزدیک است.
کد خبر: ۳۸۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۹ - 13February 2020

حاج قاسم بر پیشانی جوانان پیشانی‌بند جهاد بستبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش که شامگاه پنج‌شنبه 24 بهمن‌ در مصلی امام‌خمینی برگزار شد، اظهار داشت: ما در این 40 روز با رخسار معنوی‌ و‌ سیمای ملکوتی شهید سلیمانی و ابو‌مهدی المهندس و‌ سایر همرزمانش زندگی کردیم، در واقع امروز قاسم با زبان اسماعیل با ما سخن گفت.

وی‌ افزود: حاج قاسم محصول نماز شب بود که خداوند به او مقام‌ محمود بخشید؛ شهید قاسم سلیمانی تندیس زنده محمد رسول الله اشداء علی الکفار و‌ رحماء بینهم بود.

حاج قاسم در برابر دشمن استوار بود و هرگز به دشمن پشت نمی‌کرد

سردار سلامی ادامه داد: حاج قاسم در برابر دشمن استوار بود و هرگز به دشمن پشت نمی‌کرد؛ به عبارت دیگر زره او پشت نداشت؛ قاسم در راه خدا جهاد می‌کرد به نحوی که در این مدت 41 سالی که در جهاد بود هرگز نه تنها لباس جهاد را از تن به در نکرد بلکه جهاد را هم احیا کرد.

وی اضافه کرد: زمانی که از وین تا سیدنی از شرق تا غرب می‌گفتند ‌کاری می کنیم تا جوانان شما شلوار لی و کتانی نایک بپوشند کاری کرد تا همین نسل جوان بر پیشانی خود پیشانی بند جهاد ببندند.

دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می زنیم

فرمانده کل سپاه با اشاره به سخنان یک مقام صهیونیست درباره اینکه با آمریکایی‌ها برای زدن ایرانی‌ها در سوریه و عراق تقسیم کار کرده‌ایم، گفت: به آنها می گوییم که اشتباه می کنید مثل همیشه، به شما می‌گوییم و این کلام با عمل همراه است «دست از پا خطا کنید هر دوی شما را می زنیم».

سردار سلامی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی آموخته بود در میدان جنگ باید کاسه سر را به خدا عاریه داد، ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی همواره بال تواضع می‌گشود زیرا از قران آموخته بود که باید بال‌های تواضع خود را در مقابل همه مردم باز کند به‌همبن‌جهت قاسم کسی بود که خدا را دوست می‌داشت و خداوند نیز او را دوست می‌داشت.

فرمانده کل سپاه سپس با اشاره به اینکه حاج قاسم همواره در راه خدا جهاد می‌کرد، عنوان کرد: حاج قاسم‌سلیمانی 41 سال لباس جهاد را از تن به در نکرد و همیشه در هجرت بود چون می‌دانست هجرت مقدمه جهاد است؛ براین اساس بود که توانست روح جهاد را در همه بلاد اسلامی زنده کند و احیاگر مکتب جهاد و شهادت باشد.

وی افزود: سردار سلیمانی از امیرمؤمنان آموخته بود که اگر قومی لباس جهاد را از تن به در کند، خداوند بر آنان لباس ذلت می‌پوشاند؛ البته وی غیرت را از حضرت علی (ع) هم به خوبی آموخته بود،؛ غیرتی که باعث شده بود تا دفاع از اسلام و نوامیس در وجود قاسم و یارانش موج بزند. 

سردار سلیمانی حامی مظلوم و گرفتار بود

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما این جمال و جلال را در شخصیت این مرد بزرگ و تاریخ ساز می‌دیدیم، گفت: سردار سلیمانی همیشه مهاجر بود و پشت میز نمی‌نشست و بیشتر از آنکه در خیابان باشد، در بیابان بود؛ در واقع باید گفت که او فرشته نجات بود و هر کجا مظلومی گرفتار می‌شد، قاسم و سپاهش آنجا حاضر می شدند.

وی تاکید کرد: قاسم امروز تکثیر شده و جبهه مقاومت سامان جدیدی گرفته و انقلاب نفس جدیدی گرفته است. آمریکا سیلی خورد اما سیلی بزرگ و نهایی ادامه دارد تا آخرین آمریکایی از بلاد اسلامی خارج شود و این نزدیک است.

میدان جهاد حاج قاسم مستمر بود

فرمانده کل سپاه ادامه داد: کربلا، نجف، کاظمین، سامرا، فلوجه، نینوا و موصل، سرزمین‌های نبرد حاج قاسم بودند، زیرا میدان جهاد او مستمر بود، در واقع او همه جا در قلب نبرد حضور داشت و همانند مالک اشتر به خیمه دشمن همیشه نزدیک بود.

سردار سلامی با بیان‌ اینکه تکه کلماتش وقتی به انسان می‌رسید «فدای شما بشوم» بود؛ تصریح کرد: فدا شدن برای مردم برای او مطلوب‌ترین حالت زندگی بود، زیرا در مکتب اهل بیت تعلیم دیده بود و در مکتب امام راحل آموخته بود که چگونه باید جهاد و شهادت را با تعلیم و تزکیه و زیباترین تعالیم انسانی ترکیب کند و عمیق‌ترین شخصیت را از خود بسازد.

وی با بیان اینکه هر چه سنش می‌گذشت دلنشین‌تر می‌شد، اظهار داشت: حاج قاسم جز به اوامر رهبر بزرگوار و عظیم الشان ما به چیز دیگری نمی‌اندیشید، چون عاشق، شیفته و دلداده ایشان بود.

فرمانده کل سپاه در ادامه عنوان‌ کرد: شهید سلیمانی خانواده دوست بود. شاید بیش از هر مرد دیگری همسر و فرزندانش را دوست می‌داشت، اما آن‌ها را به خدا می‌سپارد و به میدان جنگ می‌رفت؛ آخرین پیامک دخترش به شهید سلیمانی این بودکه «بابا ۲۰ روز است نیامده، دلم تنگ شده است، دعا کنید برگردد».

قاسم سلیمانی خون بهای آرامش یک امت بود

وی در ادامه بیان کرد: قاسم سلیمانی خون بهای آرامش یک امت بود؛ زیرا وقتی همه آرام بودند او در قلب آتش حضور داشت لذا می‌توان‌ گفت این همه تجلیل از او جنبه الهی دارد.

سردار سلامی گفت: وقتی قاسم وارد میدان جنگ با صهیونیست‌ها شد که فلسطینی‌ها با سنگ به جنگ صهیونیست‌ها می‌رفتند اما او کاری کرد که امروز غزه و کرانه باختری و شمال فلسطین میدان شلیک موشک‌هایی است که انتها ندارد و رژیم صهونیستی زیر آتش آن‌ها قرار دارد.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از ترس قدرتی که او ایجاد کرده بود به دور سرزمین تحت اشغالش دیوار بتنی چند صدکیلومتری با ارتفاع چندین متر کشیده بود به عبارت دیگر او اسرائیل را حبس کرده بود.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: او در تمام جنگ‌های مردم لبنان با رژیم صهیونیستی مستقیماً در میدان حضور داشت این را سردار پاکپور که خود همرزم او بود، می‌داند.

سردار سلامی همچنین با اشاره به اینکه زمین و زمان گواه آن است که او همیشه در قلب خطر می‌زیست اضافه کرد: در شرق مدیترانه ایستاد تا اسلام ضربه نبیند و مسلمانان تحت اشغال قرار نگیرند او آنجا جنگید تا ما اینجا بایستیم و سرفراز در برابر قدرت‌های بزرگ ایستادگی کنیم.

سردار سلیمانی جهان اسلام را متحد کرد

فرمانده کل سپاه گفت: سردار سلیمانی فرامین رهبر ما را در زمین و زمان منتشر می‌کرد. آنقدر قدرت ساخت تا امروز اگر صهیونیست‌ها در جوار مرزشان گوشی شنوا داشته باشند صدای پاکستانی‌ها، عراقی‌ها، لبنانی‌ها، سوری‌ها، افغانی‌ها، بحرینی‌ها، یمنی‌ها، حجازی‌ها را می‌شنوند در واقع سردار سلیمانی جهان اسلام را متحد کرده بود.

وی تصریح کرد: اما فقط صهیونیست‌ها نبودند که از او شکست خوردند او سیاست آمریکایی‌ها را برای ایجاد خاورمیانه جدید به شکست کشاند. او معمار شکست دادن میدانی آمریکا و اسرائیل تحت فرمان رهبر بزرگ مان بود. او اجازه نمی‌داد آمریکایی‌ها جان بگیرند، آن‌ها را می‌شکست، عاجز می‌کرد و فرو می‌پاشاند.

سردار سلامی ادامه داد: آمریکا به تروریست تکفیری روی آورد، اما او شعله این فتنه بزرگ را خاموش کرد. این کار بی نظیر و بزرگی بود و به همین دلیل آمریکا او را تحمل نکرد.

جبهه مقاومت بعد از شهادت سردار سلیمانی سامان جدیدی گرفته است

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سردار سلیمانی را همه جهان نماد قدرت جمهوری اسلامی می‌دانستند، گفت: قاسم امروز منتشر شده و دیگر یک فرد نیست. جبهه مقاومت هم بعد از شهادت او سامان جدیدی گرفته است.

سردار سلامی تاکید کرد: دشمن سیلی محکمی خورد، اما هنوز سیلی نهایی پابرجاست؛ تا آن زمان که امت اسلام آخرین سرباز آمریکایی را از بلاد اسلامی خارج کنند و رژیم صهیونیستی را در مسیر زوال قطعی قرار دهند. ما با قاسم هستیم و قاسم با ما در این راه طولانی خواهد بود و این صبح نزدیک است.

سردار سلامی در ادامه اظهار داشت: بارها به آنها گفته ایم روی آمریکا حساب باز نکنید چرا که دیر می‌رسند یا هرگز نمی‌رسند و اگر می خواهید روی آمریکا حساب باز کنید حتماً به دریا نگاه کنید چون آنجا نقطه نهایی سکونت شماست.

وی ادامه داد: به سهم خودم و به عنوان یک سرباز کوچک و کوچکترین سرباز فدایی این ملت باید بگویم که ای ملت! قدمهای شما را می‌بوسم آنگاه که همه آمدید و قاسم ما و ابومهدی مهندس و یارانش را به خدا سپردید و آنان را تا عرش بدرقه کردید.

ملت ایران همواره جهان را شگفت زده کرده است

فرمانده کل سپاه اضافه کرد: شما جهان را شگفت زده کردید و همه تصورات جهان را نسبت به خود تغییر دادید که البته این هنر ملت ایران است که همیشه جهان را غافلگیر می‌کند؛ همانطور که شما در روز ۲۲ بهمن سیلی محکم تری به صورت استکبار زدید و زیر بیرق ولایت آمدید و از انقلاب تان دوباره دفاع کردید.

وی تاکید کرد: به خدا قسم که حضور شما در میدان، میلیون‌ها بار از شلیک موشک های ما قوی‌تر است و باید بگویم که ما خاک کف پایتان هستیم و تا همیشه پیش مرگ تان هستیم.

ملت ایران دوم اسفند سیلی دیگری به استکبار خواهد زد

سردار سلامی اضافه کرد: قطعاً ملت ایران روز دوم اسفند سیلی محکم دیگری به استکبار می‌زنند و دوباره مفروضات استکبار را تغییر می‌دهند و پای صندوق‌های رای، موشک‌ها را به قلب آمریکا و رئیس جمهور تروریست شلیک می‌کنند.

وی گفت: کسی که شهید می‌شود به آرزوی خود می‌رسد و آنکه شهید می‌دهد آرزویش را به خدا می دهد و این ایثار بزرگتری است؛ بر این اساس صمیمانه به پیشگاه خانواده مظلوم و نجیب و شکیبای سردار سلیمانی و سایر شهیدان همراه او تعظیم می کنم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها