حجت‌الاسلام فتاح‌زاده تاکید کرد؛

نقش راویان و مبلغین روحانی در تبیین سیره شهدا برای نسل‌ جدید

فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروز طلاب و روحانیون بسیجی به عنوان پرچم‌داران عرصه تبلیغ دین، با تبیین وصیت‌نامه‌های شهدا و سیره آنها، ارتباط  نسل جدید را با شهدا برقرار کرده و اجازه نخواهند داد نقشه‌های شوم دشمنان برای استحاله فرهنگی و فکری نوجوانان و جوانان به حقیقت بپیوندد.
کد خبر: ۳۸۴۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۸ - 13February 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حجت‌الاسلام «کمال فتاح‌زاده» فرمانده حوزه مقاومت بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی استان کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز در جمع راویان و مبلغین روحانی راهیان نور استان اظهار داشت: نسل کنونی انقلاب به‌ویژه دانش‌آموزان، دفاع مقدس را درک نکرده‌اند و اردوهای راهیان نور بهترین راه برای آشنایی آنها با سیره شهدا است.

وی افزود: اهمیت اردوهای راهیان نور تا اندازه‌ای است که حتی رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصا در مناطق جنگی حضور یافته و همگان را به بازدید از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس تشویق کردند.

این استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: با تبعیت از این سخن رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، بسیج طلاب و روحانیون استان کهکیلویه بویراحمد با اعزام روحانیون آشنا به فرهنگ شهدا و دفاع مقدس به همراه کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی و دانشجویی، در تبیین واقعیت‌های جنگ و اهداف شهدا برای آنها تلاش می‌کنند.

فرمانده حوزه مقاومت  بسیج طلاب و روحانیون شهید میثمی استان کهگیلویه و بویراحمد به نقش روایتگری حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) در واقعه عاشورا اشاره داشت و بیان کرد: در واقعه عاشورا، اگر آگاهی‌بخشی حضرت زینب (س) و امام سجاد (ع) نبود شاید حقایق برای نسل‌های بعد آشکار نشده و نقاب از چهره زشت یزید برداشته نمی‌شد.

فتاح‌زاده ابراز کرد: امروز نیز طلاب و روحانیون بسیجی استان به عنوان پرچم‌داران عرصه تبلیغ دین، با تبیین وصیت‌نامه‌های شهدا و سیره آنها، ارتباط  نسل جدید را با شهدا برقرار کرده و اجازه نخواهند داد نقشه‌های شوم دشمنان که در پی نفوذ و استحاله فرهنگی و فکری نوجوانان و جوانان شیعه هستند به حقیقت بپیوندد و همه آن نقشه‌ها را خنثی خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار